Litoralulromanesc.ro, vânzări de 165 milioane de lei în acest sezon, în creștere cu 65% față de 2020. Turiștii, interesați deja de ofertele pentru vara 2022

Litoralulromanesc.ro, vânzări de 165 milioane de lei în acest sezon, în creștere cu 65% față de 2020. Turiștii, interesați deja de ofertele pentru vara 2022
scris 1 sep 2021

Criza sanitară i-a determinat pe mulți români să-și facă vacanțele în țară în această vară, țărmul Mării Negre fiind, de departe, destinația favorită, arată bilanțul realizat la finalul sezonului estival de către Litoralulromanesc.ro.

Agenția raportează în acest an vânzări de 165 milioane de lei, în creștere cu 65% față de 2020 și cu 26% față de cifrele înregistrate în 2019, în condițiile în care, prin intermediul său, vara aceasta au ajuns în stațiunile românești de la mare peste 200.000 de turiști, în creștere cu 31% față de 2020.

Urmărește-ne și pe Google News
Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

“Privit în ansamblu, 2021 a fost un sezon bun, mai ales dacă ținem cont de contextul pandemic în care ne aflăm, factor care a influențat planurile de vacanță ale românilor. De altfel, putem spune că, într-o oarecare măsură, restricțiile de călătorie în destinații externe populare i-au determinat pe mulți români să meargă în concediu în țară. Noi, ca agenție, am reușit să depășim cifrele din 2019, considerat cel mai bun an din istoria turismului autohton și, implicit, din istoria noastră de 16 ani. În call center, am avut în permanență 50-60 de apeluri în așteptare, în condițiile în care toți agenții preluau cereri. Ne-am gândit chiar să introducem program de noapte pentru a face față solicitărilor. Soluția a fost să investim și mai mult în tehnologie și să automatizăm procesul de rezervare pe site”, a declarat Ionuț Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.

Un alt trend care a început în 2020, odată cu declanșarea pandemiei, și s-a accentuat anul acesta este preocuparea mai mare pe care o manifestă românii față de condițiile de cazare, în special față de curățenia din hoteluri, în raport cu prețul plătit pe sejur, mulți turiști fiind dispuși să achite un tarif mai mare, dar să opteze pentru un pachet mai complex, cu mai multe facilități incluse și cu garanția unor standarde de calitate înalte. Tocmai de aceea, primele locuri care s-au epuizat în acest sezon au fost cele în hotelurile all-inclusive, categorie unde cererea a depășit oferta existentă în acest moment.

eMAG Seller Credit – finanțare cu dobândă zero pentru cei care vând prin eMAG Marketplace CITEȘTE ȘI eMAG Seller Credit – finanțare cu dobândă zero pentru cei care vând prin eMAG Marketplace

Potrivit celor peste 10.000 de turiști care au oferit feedback după sejururile petrecute pe litoral, gradul de satisfacție în ceea ce privește curățenia din hotelurile în care s-au cazat este de 8,38 din 10, în vreme ce la capitolul “Servicii” nivelul de satisfacție este de 8,19. “În unele cazuri, turiștii au fost atât de mulțumiți de hotelul ales, încât ne-au sunat în call center pentru a-și rezerva sejurul pentru vara 2022 chiar în momentul în care erau la recepție și făceau check-out-ul”, a completat Ionuț Nedea.

Cele mai căutate stațiuni vara aceasta au fost Mamaia și Eforie Nord, care au cumulat aproximativ 35% din totalul rezervărilor făcute la mare prin Litoralulromanesc.ro, cele două destinații având și cea mai mare capacitate de cazare, precum și unități hoteliere din toate categoriile atât în ceea ce privește clasificarea, cât și tarifele. Pe locul trei în topul stațiunilor populare în 2021 se află Neptun-Olimp, apoi Jupiter și Saturn - aproape la egalitate în preferințele turiștilor care au ajuns la mare în această vară, fiind urmate de Venus, Costinești, Eforie Sud și Mangalia. Durata medie a sejurului în acest an a fost de 5,4 zile, similară cu cea din ultimii doi ani, iar valoarea medie a pachetului turistic a fost de 470 euro, la același nivel ca în ultimii doi ani.

Transilvania Residence: un proiect imobiliar exclusivist în Brașov CITEȘTE ȘI Transilvania Residence: un proiect imobiliar exclusivist în Brașov

“O tendință nouă față de anii trecuți: turiștii au evitat să aibă datele de check-in și check-out în zilele de weekend pentru a evita aglomerația de pe autostradă și, în general, de pe șosele din țară. Așa încât mulți au ales să se cazeze la hotel în timpul săptămânii, dar să prindă totuși weekend-ul la mare”, a mai menționat Ionuț Nedea.

Cei mai mulți turiști care și-au făcut vacanțele în stațiunile autohtone de la Marea Neagră au venit din București (34,26%), podiumul fiind completat de județele Timiș (7,13) și Cluj (5,75%). În top 10 mai intră județele Iași (5,60%), Brașov (4,89%), Prahova (4,13%), Argeș (3,09%), Dâmbovița (2,11%), Bacău (2,06%), Bihor (1,97%).

Turoperatorul a mai anunțat că va lansa la finalul lunii septembrie programul “Înscrieri Timpurii” pentru sezonul estival 2022, prin care turiștii pot rezerva din timp sejururi pe litoral cu tarife reduse cu până la 50%. În contextul pandemiei, aceștia pot include în pachet și asigurarea storno cu acoperire Covid-19, prin care pot primi înapoi banii achitați în cazul în care se infectează cu acest virus și nu mai pot pleca în vacanță.

Litoralulromanesc.ro, deținut de compania Creative Eye SRL din Constanța, cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanțe în stațiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turiști, cât și ca vânzări. Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în 13 stațiuni de pe litoralul românesc, de la unități de o stea până la cele de cinci stele. În cei 16 ani de activitate, turoperatorul a organizat vacanțe la malul mării pentru peste 1,3 milioane de turiști care au rezervat peste 4 milioane de nopți de cazare.

viewscnt
Afla mai multe despre
litoralulromanesc.ro
vacanțe