Agenția de turism IRI Travel anunță o creștere a vânzărilor de 39% în primul trimestru din 2024 față de perioada similară a anului precedent. 97,2% din vânzările IRI Travel sunt realizate prin agențiile de turism partenere. Compania arată că perioada medie a sejurului este în scădere, astfel că acum turiștii preferă mai multe sejururi mai scurte într-un an, în loc de un singur sejur de 7–10 zile.
”În primul trimestru al anului 2024, IRI Travel, touroperator din România, a înregistrat o evoluție pozitivă de 39% față de aceeași perioadă din 2023. Această creștere semnificativă a fost susținută de popularitatea destinațiilor preferate de turiști”, anunță compania.
97,2% din vânzări sunt realizate prin agenții de turism partenere, precizează compania. 2,8% din vânzări sunt realizate direct (persoane fizice, corporate, închirieri autocare etc.), scrie News.ro.
Turiștii din regiunea Muntenia optează pentru vacanțe cu preponderență în: Bulgaria, Grecia, România și Turcia cu transport individual în cea mai mare parte, dar și cu avion și autocar.
Turiștii din regiunea Moldova optează pentru vacanțe în Bulgaria, România și Grecia (continentală) cu transport individual și Turcia cu transport avion charter, cu plecări din orașele apropiate domiciliului.
Turiștii din Transilvania optează pentru Bulgaria și România cu transport individual și pentru destinații din Grecia și Turcia, cu transport cu avionul.