Shopping-ul atrage, în luna ianuarie, foarte mult turiștii, mai ales în anumite destinații consacrate cum ar fi Milano, Paris, Londra, Dubai, New York, China și Thailanda, iar mai nou în București, a declarat Raluca Anghel, specialist în marketing turistic, pentru Agerpres.
"Dacă în urmă cu câțiva ani subiectul vacanțelor de shopping era la mare modă, în ultimii ani, agențiile de turism nu au mai pus un accent deosebit pentru acest tip de turism. Asta nu înseamnă că la nivel internațional această nișă nu este în continuare exploatată de acestea. Dimpotrivă, shopping-ul atrage foarte mult turiștii, mai ales în anumite destinații consacrate, cum ar fi: Milano, Paris, Londra, Dubai, New York și, de ce nu, China sau Thailanda", a precizat Raluca Anghel.
Interesant este faptul că și Bucureștiul a devenit în ultimii ani o destinație de shopping pentru turiștii din Israel, Moldova și Bulgaria. Perioada reducerilor este așteptată nu numai de către clienții români, ci și de unii turiști străini. Mall-urile sunt luate cu asalt de turiștii israelieni, care prefera să cumpere din România, Tel Aviv-ul fiind recunoscut pentru prețurile mari la haine și nu numai.