Turiștii care se cazează la hotelurile Hilton nu vor mai putea viziona canale TV destinate adulților, în urma unei decizii a companiei de a elimina gradual aceste servicii din oferta sa, începând cu luna septembrie, relatează Daily Mail.
Serviciile vor fi eliminate complet până în iulie 2016.
"Vom modifica standardele la nivel internațional, astfel încât serviciile cu plată pentru conținut video destinat adulților vor fi eliminate din toate hotelurile", a declarat un purtător de cuvânt al Hilton Hotels & Resorts, principala marcă a lanțului hotelier Hilton Worldwide.
Reprezentanții Hilton au declarat că decizia are la bază considerente morale. Potrivit unui comunicat al lanțului hotelier, oaspeții vor benefica în continuare de acces nerestricționat la Wi-Fi pe dispozitivele personale, de pe care vor putea viziona inclusiv conținut destinat adulților.
Hilton nu este singurul lanț hotelier care refuză să mai ofere conținut pornografic contra cost. În 2011, Marriott Hotels a luat o decizie similară, motivată însă de lipsa de profitabilitate a serviciilor, în condițiile în care oaspeții hotelurilor preferă site-urile online în detrimentrul conținutului video plătit.
Cererea pentru serviciile video plătite în hoteluri a scăzut dramatic în ultimii șapte ani, iar câștigurile din segment s-au redus la jumătate. Numai în perioada 2013-2014, cererea pentru astfel de servicii a scăzut cu 12%; în tot acest timp, industria hotelieră a înregistrat profituri record, a spus Robert Mandelbaulm, director în cadrul companiei de consultanță și cercetare PKF Hospitality Research.
Hilton Hotels & Resorts operează peste 540 de hoteluri în 78 de țări. În România, compania deține cinci hoteluri, dintre care două în București și câte unul în orașele Oradea, Cluj-Napoca și Sibiu.