Andrei Pașa a avut propunerea de logo cu scorul cel mai mare, iar creația lui va deveni imaginea stațiunii Mamaia.
“Am primit cu entuziasm vestea cea mare – conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot pune umărul creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc. Mulțumesc pentru încredere!”, a susținut autorul creației câștigătoare, citat de Radio Constanța.
Între participanții în dezbaterea propunerii câștigătoare din partea juriului au fost Mihai Coliban – Director de Creație și Design la Hey Punk! (UK), Alex Icodin – Designer de brand si profesor de design si arte vizuale, Mihai Bârsan – Expert marketing, Președintele Consiliului de Brand Turistic Național, Fondator Destinația Anului și Felix Tătaru – Expert comunicare, Președinte Institutul pentru Orașe Vizionare, Membru in Consiliul de Brand Turistic Național și George Măndilă – Președinte, OMD Mamaia Constanța.
“Am ales, împreună cu oamenii din juriu, o identitate care zice foarte bine ce e Mamaia de acum și ce va fi niște decenii de acum încolo. Mereu jună dar și cu riduri demne, cu o poveste la fiecare colț de terasă, cu multe fuste dar cu pantofi de lux, cu glume porcoase, dar zise cu-n Cărtărescu în poșetă. Că o iubești de mori sau o urăști cu pasiune, nu te lasă indiferent. Mamaia nu e St. Tropez, nici Cannes, nici Ibiza. E un loc cu suflet, cu zvâc, cu multe straturi si nuanțe, unde fiecare, că vine cu iubita, gașca sau familionul, găsește un colțisor doar pentru el. Designerul câștigător nu a putut acoperi tot ce e Mamaia într-un logo, dar i-a prins bine esența: un loc cu poftă de viață și o puzderie de culori, cu intrigă și multe bătăi de inimă pe minut” a declarant Mihai Coliban – Director de Creatie și Design la Hey Punk! (UK).
Reprezentanții Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța spun că a fost o dezbatere destul de lungă și detaliată pentru cele 3 propuneri.
“Începem sezonul cu o imagine fresh, colorată, care reprezintă spiritul avangardist al stațiunii, explozia de tinerețe și de distracție. Nu întâmplător, suntem polul distracției de pe litoralul românesc! În zilele următoare, în urma ultimului feedback autorul propunerii câștigătoare va rafina în detaliu această variantă, va asocia un slogan și va crea manualul de identitate vizuală, unde vor fi incluse foarte multe variante și declinări. Într-o viitoare comunicare publică vom prezenta întregul manual, varianta finisată a logo-ului și sloganul”, a precizat George Măndilă, președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Juriul a ales varianta MAMA!A, ca fiind câștigătoare conform criteriilor din brief: impact (40%) – cât de mult atrage atenția și cât de original este; exprimarea brandului (40%) – cât de bine exprimă poziționarea și cât de bine exprimă personalitatea plină de viață, dar totuși elegantă pe care o merită Mamaia; portabilitate (20%) – cât de ușor se poate declina pe diverse materiale și cât este de rezistent în timp (“timeless”).
Câștigătorul concursului, Andrei Pașa, este născut în Târgu-Mureș și are 49 de ani.
CITEȘTE ȘI FOTO Flanco devine primul "Smart Discounter" electro-IT din România și își schimbă numeleȘi-a început cariera la un mic studio de advertising din oraș, apoi la Agora Media, editură în domeniul IT (editor al revistelor PC Magazine și NET Report). Din 2005 lucrează ca freelancer, activând atât pe piața occidentală, cât și pe cea internă.
Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța. Pe parcursul sezonului estival 2023, asociația a organizat și a susținut desfășurarea mai multor evenimente, care s-au bucurat de participarea câtorva zeci de mii de turiști și constănțeni.