Selgros Cash&Carry România lansează platforma de pachete turistice Selgros Travel, operată de către TUI TravelCenter. Dezvoltată împreună cu partenerul TUI TravelCenter, unul dintre cei mai importanți jucători din turism la nivel global, platforma Selgros Travel va prezenta lunar câte zece pachete turistice.
Pe lângă acestea, platforma oferă posibilitatea de a efectua rezervări hoteliere în toată lumea.
Selgros este, din 2011, parte a grupului elvețian Transgourmet Holding, a doua cea mai mare rețea cash&carry și comerț B2B din Europa, cu operațiuni în Elveția, Franța, Germania, Austria, Polonia, România și Rusia.
„Dorința noastră a fost să răspundem nevoilor de relaxare și descoperire ale oamenilor și să le oferim clienților noștri posibilitatea de a achiziționa rapid și ușor pachete turistice. Prin Selgros Travel îmbinăm experiența TUI în turism la nivel global cu pasiunea și eficiența, valori definitorii pentru Selgros”, a declarat Alexandru Vlad, Director General Selgros România.
CITEȘTE ȘI Proprietar de restaurant de la mare: peste 80% din localurile de pe litoral au în meniu pește din Mediterană, nu din Marea NeagrăPrintre ofertele aflate la vânzare se află pachetul pentru o săptămână în stațiunea cubaneză Varadero, cu prețuri începând de la 999 de euro de persoană, Santorini, în septembrie, la 399 de euro, un revelion de top în Dubai la 999 de euro sau un circuit în Toscana, la final de septembrie, la 559 de euro.
„Ne bucură acest parteneriat și avem încredere în reușita lui. Este un model de succes în Europa, așa ne apropiem de clienți, transformăm procesul de achiziție într-unul facil și deschidem încă o ușă pentru toți turiștii români. Nu a fost niciodată mai ușor să călătorim oriunde în lume”, a declarat și Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc. Afacerile Selgros Cash&Carry România au crescut anul trecut cu 12,3%, la 3,3 miliarde lei (732 milioane euro), iar profitul net a scăzut cu 41,5%, la 25,2 de milioane lei (5,6 milioane euro), potrivit datelor raportate la Ministerul Finanțelor.
Compania și-a început activitatea pe piața locală în 2001, iar în prezent deține 21 magazine în București, Brașov, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Cluj, Ploiești, Timișoara, Craiova, Bacău, Galați, Brăila, Arad, Suceava și Constanța.
La jumătatea anului trecut, retailerul german Lidl a intrat pe piața turismului, iar date transmise în ianuarie Profit.ro indicau că mai multe mii de turiști și-au achiziționat vacanțe prin magazinul online de servicii turistice lansat la jumătatea anului trecut de retailerul Lidl, depășind așteptările companiei. Printre cele mai achiziționate vacanțe s-au numărat sejururile pe litoral, circuitele turistice și croazierele, iar ca destinații au fost România, Spania, Grecia, Cipru și Italia.