Christian Tour a vândut vacanțe de 55 de mil. euro în primele nouă luni, în creștere cu 15%

Christian Tour a vândut vacanțe de 55 de mil. euro în primele nouă luni, în creștere cu 15%

Cristian Pandel, fondatorul și proprietarul Christian Tour

Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 23 oct 2015

Christian Tour, una dintre cele mai mari agenții de turism din România, a vândut vacanțe de 55 de milioane de euro, cu 15% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, a anunțat vineri compania.

Astfel, aproximativ 180.000 de români au cumpărat pachete turistice de la începutul anului și până în septembrie. Doar în sezonul de vară, 105.000 turiști au călătorit cu agenția Christian Tour, cele mai populare destinații fiind insula Zakynthos, plajele din Antalya, insula Corfu, insula Creta și stațiunile din Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News

"Suntem deja foarte aproape de cifra de afaceri pe care am estimat-o pentru anul 2015, de 60 de milioane de euro. Celor 180.000 de turiști care au călătorit cu noi până în septembrie li se vor adăuga cei din sezonul de iarnă", a declarat într-un comunicat Marius Pandel, CEO Christian Tour și fratele proprietarului și fondatorului agenției, Cristian Pandel.

Pentru vacanțele cu autocarul – sejururi și circuite – Christian Tour și-a mărit flota cu 10 autocare noi, marca MAN – Neoplan Tourliner.

Christian Tour, împreună cu toate companiile din grupul său, a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de 62 de milioane de euro. Cu o istorie de 18 ani în piața de turism autohton, Christian Tour deține în acest moment 32 de agenții proprii în toată România, plus o filială la Chișinău, și are în jur de 200 de angajați.

Firma, care a avut anul trecut afaceri de 48 de milioane de euro și un profit net de o jumătate de milion de euro, concurează pe piața românească cu Paralela 45, Eximtur, Eurolines, Happy Tour și Coktail Holidays.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
christian tour
afaceri