Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România, le recomandă turiștilor români care au în plan călătorii către Instanbul să le evite sau să le amâne, în linie cu recomandările autorităților turce și române. Agenția are un reprezentat la fața locului care informează că situația este sub control, autoritățile turce asigurând securitatea în zonă.
Turkish Airlines, principalul operator de zboruri din Turcia, le permite pasagerilor care au călătorii confirmate în perioada 29 iunie – 5 iulie reprogramări, rerutari, dar și rambursări ale biletelor din intervalul menționat.
Agenția Paravion, prezentă cu birouri și pe piața turcă, unde operează prin brandul Bavul.com, a anunțat că ține în permanență legătura cu toate autoritățile și companiile aeriene care efectuează zboruri către Turcia. Agenția de turism asigură toți turiștii români care se află în Istanbul că le va pune la dispoziție suportul necesar pentru a se întoarce în siguranță acasă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mai mult, directorul operațional al Paravion, Paul Petrișor, a călătorit către Istanbul în interes de business imediat după incidente, pe 29 iunie, comunicând companiei de la fața locului, din aeroportul Ataturk, că în momentul de față situația din aeroport este sub control, iar atmosfera este calmă, în special în rândul celor care călătoresc în scop de afaceri, autoritățile turce asigurând un climat de securitate.
"Tocmai am aterizat pe Ataturk și pot spune că este liniște. Este vizibil gradul mai ridicat de securitate. La controlul pașaportului n-am stat mai mult decât de obicei, însă am observat mai multă lume la cozi pe zona la transit desk. Sunt multe persoane care trebuie rerutate, întrucât au pierdut conexiunile de noaptea trecută, dar stau în liniște. Mare parte dintre cursele de dimineața ale Turkish Airlines sunt anulate, dar acest lucru a fost cauzat de faptul că nu s-au operat zborurile de dus de azi-noapte. La ieșire, în zona A, unde s-au produs exploziile, este restricție”, a spus Petrișor.
Paravion este cea mai mare agenție de turism online din România, care operează pe mai multe piețe din Europa de Est și în Turcia, oferind servicii precum rezervări de bilete de avion, vacanțe, închirieri auto și hotel. Website-ul beneficiază de un call center disponibil 24 de ore din 24, precum și de soluții de securitate dezvoltate de Zitec si PayU.