Agenția de turism online Fly Go a înregistrat vânzări de 40 de milioane de euro în 2017, în creștere cu 20% față de anul precedent, datorită diversificării serviciilor adiționale biletelor de avion, precum introducerea în ofertă a categoriei de city break.
În 2018, Fly Go estimează că va depăși un volum de tranzacții de 50 de milioane de euro în cele trei țări în care operează: România, Italia și Spania.
Biletele de avion au continuat să fie cele mai cumpărate produse turistice în 2017, când Fly Go a vândut circa 200.000 de bilete de avion. Principalele destinații, în topul preferințelor clienților români, au fost Roma, Milano, Barcelona, Atena, Istanbul, Berlin, Paris și Londra. Între acestea: Roma, Milano și Atena au fost și printre cele mai accesibile destinații în care au călătorit românii anul trecut – costul mediu al unui city break în aceste orașe fiind de 230 de euro în 2017.
Un avans semnificativ a fost înregistrat pe destinațiile interne, unde Fly Go a vândut cu aproximativ 30% mai multe bilete de avion. „Tendința a fost susținută de dinamizarea pieței și deschiderea de noi rute interne, pe fondul intrării mai multor companii aeriene pe acest segment”, declară Stefano Iervolino.
Prețul mediu al unei achiziții realizate de clienții Fly Go, în 2017, a fost de 250 de euro.
Lansată în anul 2005, Fly Go operează, în prezent, pe trei piețe: România, Italia și Spania. Clienții pot accesa serviciile și produsele disponibile prin Fly Go și la sucursala offline din București.