Achiziția Cognetik consolidează atât poziția Brillio pe segmentul de analiză de date, cât și strategia de a-și extinde oferta de servicii în întreaga lume. Compania se pregătește de recrutări importante în Europa pentru domenii precum software development, data science și analiză a datelor.
Cu peste 2.300 de angajați în cadrul birourilor din Statele Unite ale Americii, Canada, Marea Britanie și India, Brillio (https://www.brillio.com/) este unul dintre cei mai importanți furnizori de consultanță și servicii de analiză de date în domeniul digital. Înca de la înființare (2014), Brillio s-a concentrat pe furnizarea de soluții de transformare digitală prin data science și ingineria datelor, misiunea companiei fiind aceea de a inova în domeniul tehnologiei digitale și de a oferi clienților săi una dintre cele mai frumoase experiențe bazată pe parteneriate de succes si integrare.
Înființată de Cătălin Iuga, Daniel Herdean și Matt Alexander, Cognetik (https://www.cognetik.com/) furnizează servicii de analiză date, optimizare și de știință a datelor clienților din întreaga lume. Printre clienții companiei se numără giganți precum McDonald’s, eBay și Facebook. Cognetik are sediul central în Cary, Carolina de Nord și birouri în SUA, China și România, unde compania are o prezență semnificativă.
Stratulat Albulescu a asistat compania Brillio cu privire la toate elementele de drept românesc ale tranzacției. Echipa Stratulat Albulescu a fost coordonată de Managing Partner Silviu Stratulat