Bonapp.eco, start-upul românesc care comercializează la preț redus alimente care se apropie de data de expirare, estimează să ajungă la venituri de un milion de euro în 2024, după ce a încheiat o rundă de finanțare pre-seed de 600.000 de euro.
Compania a fost lansată în noiembrie 2021 de către antreprenorul în serie Grégoire Vigroux, Diego Roy de Lachaise, fost consultant în tehnologie în cadrul KPMG, și Luka Zivkovic, antreprenor în food tech.
Fondatorii companiei estimează că vor ajunge la profitabilitate în ultimul trimestru al acestui an și la venituri de un milion în 2024 datorită acestei runde.
În ianuarie 2022, la două luni de la lansare, compania a obținut o investiție de pre-seed de 800.000 euro de la compania de beneficii salariale Up, precum și de la fondurile de investiții Roca X, Early Game Ventures și Impact Ventures.
Finanțarea de 600.000 de euro obținută recent reprezintă o extindere a acelei runde, permițând bon-app.eco să își asigure lichiditățile pentru o perioadă mai lungă, să accelereze creșterea și să ajungă la profitabilitate mai repede decât estimările inițiale.
Extindere în Iași, Timișoara și Brașov în următoarele 12 luni
Bonapp.eco are prezență în București și Cluj-Napoca, dar fondatorii plănuiesc ca în următoarele 12 luni să extindă compania și în alte orașe din România, printre care Iași, Timișoara și Brașov.
CITEȘTE ȘI Carrefour anunță o creștere solidă a vânzărilor în primul trimestru din 2023"Crowdfunding-ul a fost întotdeauna parte din planurile noastre. La bază, suntem un start-up orientat către comunitate și condus de valori precum deschidere și incluziune. Datorită acestei campanii pe SeedBlink susținută de business angels, oamenii care ne-au susținut din prima zi tocmai au devenit acționarii noștri", a declarat Grégoire Vigroux, Cofondator al bonapp.eco.