Smarthuts, startup pentru digitalizarea companiilor de dimensiuni medii din segmentul serviciilor în teren (Field Service), vizează o rundă de finanțare de 140.000 de euro, prin platforma de crowdinvesting SeedBlink, cu obiectivul de a susține extinderea soluției sale în țările din CEE, pe piețele din Marea Britanie și țările nordice.
Soluția Smarthuts, lansată la începutul anului trecut, se adresează companiilor cu efective între 10 și 250 de angajați, care prestează servicii cu echipe în teren, precum cele de intreținere și reparații, instalări și mentenanță IT, instalații, echipamente, curățenie, întreținere de spații verzi, soluția putând fi adaptată pentru numeroase alte domenii, spre exemplu, servicii medicale mobile sau managementul flotelor.
Piața vizată în România este de peste 6.500 de companii, cu o valoare de aproximativ 20 de milioane de euro, anual, iar la nivel global, valoarea estimată a pieței din domeniu este de peste 3 miliarde dolari.
De la lansare, în 2020, Smarthuts a înregistrat venituri de 293.000 euro și a ajuns, în luna noiembrie 2021, la venituri recurente lunare de peste 15.000 euro. Echipa startup-lui are în prezent 8 persoane.
Planurile companiei prevăd o creștere a veniturilor recurente anuale la 500.000 euro, până la finalul anului 2022, și o lansare globală a soluției, în luna noiembrie a aceluiași an. Ambițiile echipei mai includ și obținerea recunoașterii, în următorii cinci ani, ca jucător global, vizionar în segmentul soluțiilor software pentru field service.
Pentru actuala rundă de finanțare, deschisă pe platforma SeedBlink, ținta este de 100.000 de euro, restul sumei, până la 140.000 euro fiind preangajată ca rundă follow-on de investitorii actuali.
Firma a fost lansată la începutul anului 2020, de Cristian Dragomir și Ion Gavrilescu, o echipă de fondatori cu o experiență cumulată de 20 ani în antreprenoriat și în domeniul field service.