SeedBlink, platforma de equity crowdfunding dedicată startup-urilor tech, listează Cartloop, operațiune destinată exclusiv membrilor ELITE înregistrați pe SeedBlink (care au angajat peste 25.000 euro pe platformă).
Cartloop furnizează magazinelor online soluții pentru optimizarea vânzărilor și a relației cu clienții prin mesaje text, atrăgând anterior o investiție de 300.000 euro din partea fondului GapMinder VC și o contribuție de tip angel investment din partea lui Cristian Tamaș, co-fondator al TypingDNA.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Platforma Cartloop a fost lansată de Andrei Negrău și Lisa Popovici, în luna aprilie a acestui an, cu intenția de a aduce experiența online mai aproape de cea dintr-un magazin fizic.
Platforma Cartloop este utilizată de clienți din Statele Unite, Canada, Marea Britanie și Australia. Fondatorii intenționează ca din 2021 să se dezvolte la nivel global. Extinderea va începe cu Europa, primele țări vizate fiind Spania, Franța și Germania.
Cartloop a demarat deja negocieri pentru finanțarea Serie A cu VC din SUA în anul 2021, la o evaluare de cel puțin 7 milioane euro.
CITEȘTE ȘI Tranzacție - Compania chineză ReneSola, unul dintre liderii globali din industria solară, iese din RomâniaCartloop are o echipă remote în România și Statele Unite.
Clienții Cartloop sunt magazine mici și mijlocii din domenii precum fashion, electronice, gadgeturi, nutriție sau food delivery. Aplicația se integrează cu un singur click în platforma Shopify, dar fondatorii își doresc ca la începutul anului viitor să fie disponibilă și pentru Magento, BigCommerce și WooCommerce.
„Pentru 2021 ne dorim să ajungem să avem peste 2.000 de clienți din toată lumea. Avem în vedere o nouă rundă de finanțare pentru perioada următoare, dar, până atunci, ne concentrăm pe dezvoltarea platformei“, spune Lisa Popovici, co-fondator Cartloop.