Producătorul chinez de smartphone Xiaomi pregătește deschiderea de noi magazine în Europa Centrală și de Est (ECE), inclusiv în România, parte a strategiei de expansiune în regiune.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania a inaugurat, recent, primul său magazin fizic din Bulgaria, deschis în parteneriat cu un distribuitor local la Sofia, ajungând la o rețea de 108 magazine sub marca proprie în regiunea ECE și Statele Nordice.
Următoarele deschideri de magazine sunt acum planificate pentru România, Croația, Slovenia, Cehia, Slovacia, Polonia și Albania, a precizat Andrzej Gladki, director general adjunct Xiaomi pentru regiunea ECE și Statele Nordice, într-un interviu pentru GSMArena.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Xiaomi se va concentra în perioada următoare pe accelerarea strategiei de expansiune în regiune, atât prin lansarea de noi magazine fizice în parteneriat cu firme locale, cât și prin promovarea canalelor de vânzare online.
La nivel global, rețeaua Xiaomi cuprinde peste 6.500 de magazine fizice, dintre care mai mult de 1.000 de magazine în afara Chinei.
Xiaomi și-a lansat oficial primul magazin digital în România la începutul anului. Producătorul chinez de smartphone a intrat pe piața locală în 2019, printr-un acord de franciză.
Compania chineză a livrat 12,7 milioane de unități în Europa în perioada analizată, fiind urmată de Samsung (12 milioane unități) și Apple (9,6 milioane unități).