VTEX, furnizor global al unei platformei unificate de comerț pentru companii, a anunțat, joi, că extinde numărul de clienți din România și adăugă în portofoliu retailerul de bijuterii, accesorii fashion și decorațiuni Meli Melo, al șaselea client pe piața din România.
Noul website al Meli Melo, ce încorporează platforma unificată de ecommerce VTEX, va deveni operațional la începutul lunii septembrie, arată news.ro.
Strategia VTEX vizează atingerea unui număr de 8 clienți până la finalul acestui an și 15 până la sfârșitului anului viitor. Investițiile VTEX pe piața din România vor depăși 200.000 de euro anul acesta, iar, în următorii doi ani, compania planifică să dubleze din nou investițiile.
CITEȘTE ȘI FOTO Un mall cu piscină - reofertat la preț mai mic, Centrul a fost scos la vânzare la doi ani de la inaugurare”Această platformă va fi integrată pentru a deservi mai multe țări, urmând să o lansăm în România la începutul lunii septembrie și în alte țări începând cu ultima parte a anului”, spune Alina Mitrică, B2B și ecommerce manager la Meli Melo.