Veranda, centrul comercial dezvoltat de compania Prodplast Imobiliare a familiei Pogonaru în zona Pieței Obor, investiție inițială de 60 milioane euro, a intrat într-un amplu proces de extindere ce vizează mărirea mall-ului cu peste 6.000 metri pătrați de spații noi, în special spații de divertisment.
În urma extinderii, spațiile de restaurante și divertisment vor atinge un procent de 22% din totalul centrului comercial, o creștere cu 12 procente.
“Strategia de business pentru anul acesta a vizat și vizează extinderea spațiului comercial, întrucât ne dorim să fim singurul reper pentru consumatorii din zona Obor. În acest sens, este stabilită anul viitor și deschiderea unui cinematograf. În plus, avem discuții avansate cu branduri cunoscute din zona sport și fashion, care vor fi anunțate la momentul potrivit”, a declarat Valentin Dobrescu, noul Director Veranda Mall.
Valentin Dobrescu are o vastă experiență în domeniul imobiliar, în special în direcția expansiunilor și a dezvoltării. A ocupat funcția de Director Imobiliar al Rețelei de Hypermarketuri Real, Director de Expansiune și Portofoliu la Takko Fashion, GM la Pepco România, iar din 2015 a fost numit Director de Proprietate și Investiție la Pepco, pentru Europa Centrală și de Est (membru al Consiliului Directorilor).
CITEȘTE ȘI Rețeaua Lems deschide un nou magazin în București, investiție de 2,5 milioane lei Gradul de ocupare actual al Veranda Mall ajunge la 96% din suprafața închiriabilă.
Veranda Mall este dezvoltat prin relocarea fabricii de mase plastice și produse chimice Prodplast, de lângă piața Obor pe platforma industrială Faur. Investițiile în mallul Veranda au fost asigurate în proporție de 60% de acționari, aproximativ 28,5 milioane euro credit bancar de la Raiffeisen Bank.
SIF Moldova a anunțat că a contribuit cu 65 milioane lei la realizarea centrului comercial. Principalele ancore ale mallului sunt hipermarketul Carrefour și retailerul de fashion H&M, cu magazine de 2.200 metri pătrați.