Vânzările de retail din Germania au scăzut în septembrie pentru a doua lună consecutiv

Vânzările de retail din Germania au scăzut în septembrie pentru a doua lună consecutiv
scris 31 oct 2016

Vânzările de retail din Germania au scăzut în septembrie față de luna precedentă, pentru a doua oară consecutiv, un posibil semn că temerile legate de terorism și incertitudinile mondiale au început să submineze consumul populației în cea mai mare economie europeană, transmite MarketWatch.

Biroul pentru statistică Destatis a anunțat luni că vânzările cu amânuntul, ajustate la inflație și fluctuațiile sezoniere, au scăzut cu 1,4% în septembrie, față de august, cel mai accentuat declin din ultimii doi ani, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Analiștii anticipeau o creștere de 0,2%.

Comparativ cu septembrie 2015, vânzările de retail au urcat cu 0,4%, în termeni ajustați la inflație.

Brandul cipriot OJO sunglasses și cel italian Bulgarini deschid primele magazine din România CITEȘTE ȘI Brandul cipriot OJO sunglasses și cel italian Bulgarini deschid primele magazine din România

Consumul privat din Germania s-a menținut ridicat în acest an, dat un sondaj realizat de grupul de cercetare a pieței GfK a semnalat deja un declin ușor al încrederii populației în economie.

GfK a menționat ca motive dificultățile tot mai mari de pe piața comercială mondială și temerile provocat de terorism.

viewscnt
Afla mai multe despre
retail
germania