Afacerile Carrefour pe piața românească au continuat să urce și au depășit 1,6 miliarde de euro după primele nouă luni, însă ritmul de creștere a încetinit.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare.
Vânzările Carrefour în România (TVA inclus) au avansat cu 3,3% în termeni comparabili, până la 1,612 miliarde de euro, comparativ cu o creștere de 4,8% în primele nouă luni din 2018, când vânzările s-au situat la aproape 1,53 miliarde de euro.
În pofida creșterii mai lente, România a rămas a cincea mare piață europeană pentru retailerul francez, după Franța, Spania, Italia și Belgia și înaintea Poloniei, unde Carrefour are o prezență mai mult decât dublă raportat la rețeaua locală de magazine.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La nivel global, Carrefour a obținut vânzări de 58,99 miliarde de euro în primele nouă luni, în urcare cu 3,1% în termeni comparabili.
În trimestrul al treilea, vânzările grupului francez au crescut cu 2,3% raportat la perioada similară a anului trecut, până la 20,2 miliarde de euro, față de un avans de 3,9% în precedentele trei luni. Veniturile din vânzări au fost afectate negativ de evoluția din Franța.
Pe piața românească, vânzările Carrefour au crescut cu 2,8% în trimestrul al treilea comparativ cu aceeași perioadă din 2018, până la 561 milioane de euro.
Retailerul francez operează o rețea de peste 340 de magazine în România.