Afacerile Carrefour pe piața românească au continuat să urce și au depășit 1,6 miliarde de euro după primele nouă luni, însă ritmul de creștere a încetinit.
Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare.
Vânzările Carrefour în România (TVA inclus) au avansat cu 3,3% în termeni comparabili, până la 1,612 miliarde de euro, comparativ cu o creștere de 4,8% în primele nouă luni din 2018, când vânzările s-au situat la aproape 1,53 miliarde de euro.
În pofida creșterii mai lente, România a rămas a cincea mare piață europeană pentru retailerul francez, după Franța, Spania, Italia și Belgia și înaintea Poloniei, unde Carrefour are o prezență mai mult decât dublă raportat la rețeaua locală de magazine.
CITEȘTE ȘI Prosus, companie din care face parte și eMAG, vrea să cumpere platforma de livrări mâncare Just Eat. Ofertă de peste 6 miliarde dolariLa nivel global, Carrefour a obținut vânzări de 58,99 miliarde de euro în primele nouă luni, în urcare cu 3,1% în termeni comparabili.
În trimestrul al treilea, vânzările grupului francez au crescut cu 2,3% raportat la perioada similară a anului trecut, până la 20,2 miliarde de euro, față de un avans de 3,9% în precedentele trei luni. Veniturile din vânzări au fost afectate negativ de evoluția din Franța.
Pe piața românească, vânzările Carrefour au crescut cu 2,8% în trimestrul al treilea comparativ cu aceeași perioadă din 2018, până la 561 milioane de euro.
Retailerul francez operează o rețea de peste 340 de magazine în România.