Vânzările Carrefour în România au atins 2,36 miliarde de euro anul trecut. Grupul francez spune că a fost “penalizat” în România

Vânzările Carrefour în România au atins 2,36 miliarde de euro anul trecut. Grupul francez spune că a fost “penalizat” în România
scris 21 feb 2022

Vânzările Carrefour în România au crescut anul trecut, la aproape 2,36 miliarde de euro, în pofida unei performanței slabe în ultimul trimestru, pe fondul restricțiilor de acces în marile centre comerciale.

VIDEO PROFIT NEWS TV Alexandru Băloi, Director Divizia de Soluții pentru Antreprenori, Vodafone România: Pentru o afacere mică, primii pași în digitalizare înseamnă prezența în mediul online. E foarte important să poată să te găsească clienții CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Alexandru Băloi, Director Divizia de Soluții pentru Antreprenori, Vodafone România: Pentru o afacere mică, primii pași în digitalizare înseamnă prezența în mediul online. E foarte important să poată să te găsească clienții
Urmărește-ne și pe Google News

Grupul francez spune că a fost “penalizat” în România din cauza expunerii sale la hipermarketuri situate în centre comerciale, unde accesul a fost permis doar persoanelor vaccinate începând cu luna octombrie.

Vânzările retailerului au scăzut cu 3,3% în termeni comparabili în trimestrul al patrulea raportat la perioada similară din 2020, până la 631 milioane de euro (TVA inclus), după un avans de 5,5% în precedentele trei luni.

Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente

La nivelul întregului an, vânzările Carrefour pe piața locală au urcat cu 2%, de la 2,327 miliarde de euro la 2,358 miliarde de euro.

Vânzările nete au atins 2,092 miliarde de euro, în creștere cu 1,3% de la 2,065 miliarde de euro în 2020.

La finele lunii decembrie, rețeaua Carrefour în România cuprindea 365 de magazine, din care 43 hipermarketuri și 188 supermarketuri.

Retailerul francez a raportat vânzări brute de 81,24 miliarde de euro la nivel internațional anul trecut, în creștere cu 2,3% în termeni comparabili (excluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar). Vânzările nete au avansat cu 3,2%, de la 70,72 miliarde de euro în 2020 la 72,96 miliarde de euro.

Profitul operațional a crescut cu 7,7%, până la 2,27 miliarde de euro, susținut, în principal, de performanțele robuste pe piața franceză.

Carrefour operează peste 11.700 de magazine în Europa, din care circa jumătate în Franța, fiind cel mai mare retailer din sectorul alimentar de pe continent și al doilea din lume, cu 13.900 de magazine în total la finele anului trecut.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari carrefour romania
restrictii mall
coronavirus