Poșta Română a încheiat un parteneriat cu Auchan pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară.
VEZI AICI ȘI FOTO Auchan cedează după doar un an restaurantul de la Bucur Obor, zonă din care a plecat și McDonald's
Proiectul debutează cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești.
VEZI AICI ȘI PROFIT NEWS TV Șeful Poștei Române - Nu dăm afară oameni, dar probabil vor fi unii angajați care nu vor dori să își schimbe activitatea și vor fi concediați
În funcție de gradul de satisfacție înregistrat în rândul clienților în urma etapei pilot, cele două companii își propun o extindere la scară largă a proiectului care să acopere, treptat, cât mai multe oficii poștale din România.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Deprecierea acțiunilor la companiile din zona tehnologică poate reprezenta o oportunitate pentru investitoriAuchan și Poșta Română au început colaborarea în 2020, cu servicii de livrare la domiciliu, la nivel național, pentru comenzile plasate în magazinul online.
Auchan România are în portofoliu 223 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro, cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.
Poșta Română, brand național de tradiție, este liderul de piață în sectorul serviciilor poștale și deservește aproximativ 19 milioane de români, punând la dispoziția clienților săi o rețea extinsă de 5.500 de oficii poștale. În prezent, compania se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (93,52% din pachetul de acțiuni) și Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de acțiuni).
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Prețul energiei este marea problemă. Celelalte pot fi oarecum gestionabile până la un punctAuchan a încheiat anterior un parteneriat cu OMV Petrom un concept nou pentru piața locală, care presupune reamenajarea atât la interior, cât și la exterior, a aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente. În perioada 2021-2024, cele două companii vor investi peste 50 de milioane de euro în acest proiect și vor remodela anual circa 100 de stații de alimentare Petrom.
Înțelegerea Auchan-Petrom a fost semnată în 2017.
În primăvara anului trecut, Auchan Retail România și OMV Petrom au anunțat că vor continua reamenajarea celor aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente. Astfel, la începutul lunii mai 2021, rețeaua de magazine MyAuchan din Stațiile Petrom numără 50 de unități în peste 20 de localități.