Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În această lună, în România, la Ursus au mai fost operate unele schimbări, în board, în funcții executive, fiind aduse Iulia Andreșoiu, fost la Unilever, cu experiență de 20 de ani în marketing, și Gabriela Crețu, de 23 de ani la Ursus. Ele vor lucra ca vicepreședinte al echipei de marketing, respectiv vicepreședinte al echipei de vânzări.
Dragoș Constantinescu și-a preluat mandatul la conducerea Ursus în februarie 2019, înlocuindu-l pe Igor Tikhonov, cel care condusese operațiunile companiei în ultimii cinci ani. Igor Thikonov a fost atunci numit Președinte al Kompania Piwowarska, divizia Asahi Breweries Europe Group din Polonia.
Dragoș Constantinescu s-a alăturat companiei Ursus Breweries, venind de la British American Tobacco, unde își începuse cariera în urmă cu 16 ani, ocupând diverse funcții, toate pe plan internațional.
CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transferEl a fost ales, la începutul acestui an, în funcția de președinte al Asociației Berarii României.
Irlandezul Paul Simon Barnett este "Transformation Director Europe" al grupului Asahi din ianuarie 2020, după ce anterior a fost, aproape 3 ani, Managing Director al grupului japonez pentru brandurile europene, tot cu biroul în Praga. Anterior el a mai lucrat, printre altele, la SABMiller și Johnson&Johnson.
CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)Asahi Group Holdings, proprietarul Ursus Breweries, trece printr-o perioadă de schimbări la nivel global, în fruntea grupului venind, în urmă cu o lună, un nou CEO, Atsushi Katsuki, acesta anunțând deja, după cum a relatat recent Profit.ro, că vrea să intre în topul celor mai vândute 10 beri din lume cu marca japoneză premium Asahi Super Dry (FOTO mai jos), el văzând o revenire puternică a cererii de bere după ridicarea restricțiilor.
Chiar și după ce a pierdut din cota de piață în Japonia în fața rivalilor și a raportat un profit în scădere cu o treime, Katsuki consideră că obiectivul poate fi atins până în 2030, cu ajutorul unei strategii axate pe consumatorii urbani din Europa și China.
Compania japoneză a fost afectată vizibil de pandemie, în condițiile în care se bazează pe restaurante pentru aproape 50% din venituri, mult mai mult comparativ cu rivalul compatriot Kirin Holdings. Profitul Asahi a scăzut cu 30% anul trecut, iar vânzările cu 2,6%.
CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Alexandru Ciuncan, director UNSAR: Un mediu antreprenorial mai informat este mai rezistent în fața riscurilor. Un plan de asigurări poate face diferența între continuarea activității și declanșarea falimentuluiLovitura dată de pandemie s-a suprapus cu o creștere a cheltuielilor cu extinderea afacerilor internaționale la peste 20 miliarde de dolari în ultimii ani.
În 2017, japonezii au preluat mai multe afaceri intrate în portofoliul AB InBev după fuziunea acestuia cu SABMiller, printre care și Ursus Breweries, numărul 1 pe piața berii din România, într-o tranzacție de 7,3 miliarde de euro.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legalăDatoriile companiei au crescut la șase ori valoarea veniturilor în ultimul an fiscal, după achiziția, în 2019, a subsidiarei australiene a AB InBev, într-o tranzacție de peste 11 miliarde de dolari.
În 2019, conform ultimelor date disponibile oficial la acest moment, Ursus Breweries a avut afaceri de 1,9 miliarde lei (în creștere de la 1,84 miliarde lei în 2018) și un profit net de 259,2 milioane lei (de asemenea în creștere de la 175,5 milioane lei în anul precedent), cu aproape 1.590 de angajați.