Strategie: Compania Lagardère Travel Retail, prezentă și pe piața din România, se angajează să nu mai folosească niciun ou produs în baterii până în 2025

Strategie: Compania Lagardère Travel Retail, prezentă și pe piața din România, se angajează să nu mai folosească niciun ou produs în baterii până în 2025
scris 15 ian 2018

Compania Lagardère Travel Retail se angajează ca, până în 2025, să nu mai distribuie în rețeaua sa internațională niciun produs care conține ouă sau produse din ouă provenite de la găini crescute în baterii.

Decizia vizează toate restaurantele și punctele de vânzare operate de către divizia Lagardère Travel Retail din toată lumea.

Urmărește-ne și pe Google News

Subsidiarele italiene și germane au oprit deja aprovizionarea cu ouă produse în baterii și utilizează acum exclusiv ouă care nu provin de la păsări crescute în acest mod.

VIDEO Protestatarii au distrus mai multe magazine H&M din Africa de Sud, revoltați din cauza unei reclame CITEȘTE ȘI VIDEO Protestatarii au distrus mai multe magazine H&M din Africa de Sud, revoltați din cauza unei reclame

Cu o experiență de peste 165 de ani în comerțul din zonele de tranzit, Lagardère Travel Retail este unul dintre principalii jucători de pe piața de Travel Retail, cu peste 4.100 de magazine pentru trei linii de afaceri: Duty-free & Luxury, Travel Essentials și Foodservice.

În România, compania este prezentă de peste 20 de ani pe piața de retail și operează o rețea de peste 245 de magazine pentru segmentele de News & Convenience, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu mai multe branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee.

În 2016, la nivel global, divizia Lagardère Travel Retail a înregistrat o cifră de afaceri de 4,2 miliarde euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
lagardère travel retail
1 minute
so!coffee