Compania americană Starbucks permite chiar de astăzi clienților să folosească pahare personale, pentru aproape toate comenzile, conform CNN.
Schimbarea, parte a eforturilor de a reduce cantitatea masivă de deșeuri pe care lanțul de cafea o produce prin ceștile sale emblematice aruncate în mod constant la gunoi, este valabilă pentru comenzile din aplicația Drive-thru și Starbucks, marcând o mișcare „de hotar” despre care compania a spus că era disponibilă anterior doar pentru comenzile făcute personal la cafenelele sale.
Este o expansiune semnificativă, deoarece comenzile drive-thru și prin aplicații reprezintă, împreună, aproximativ 70% din vânzările la magazinele din SUA operate de companie, ambele opțiuni crescând în popularitate de la pandemia de Covid-19.
Pentru comenzile drive-thru, clienții vor preciza, în timpul procesului de comandă, că aduc propria cană, pe care personalul o va colecta la fereastra de ridicare.
De asemenea, de fiecare dată când folosesc o ceașcă personală, clienții vor primi o reducere de 10 cenți și 25 de stele dacă sunt membri ai programului de recompense al lanțului.
Expansiunea este acum activă în locații deținute și licențiate de companie din SUA și Canada, dar nu este disponibilă pentru băuturile comandate prin aplicații terțe, precum DoorDash sau Uber Eats.
Două avertismente: Starbucks cere ca paharele să fie curățate înainte de a le aduce. De asemenea, lanțul nu acceptă pahare mai mari de 40 de uncii (1,1 litri)