Producătorul de confecții Secuiana din Târgu Secuiesc (județul Covasna), principalul producător de pantaloni din România, intră în Craiova cu un magazin în complexul Auchan Craiovița, extinzându-și astfel prezența la nivel național.
Până să intre în Craiova, Secuiana, pe piață de 35 de ani, vindea doar în București (la Cora Pantelimon, Park Lake Shopping Center și Carrefour Orhideea), Cluj-Napoca (Cora și Iulius Mall), Oradea (Carrefour), Iași (Carrefour și complexul Felicia), Târgu Mureș (Auchan), Pitești (Auchan și Carrefour Jupiter City), Suceava (Carrefour), Constanța (Carrefour), Brăila (Promenada Mall), Focșani (Carrefour), Buzău (Carrefour Aurora Mall), Timișoara (Iulius Mall), Drobeta Turnu-Severin (Carrefour), Ploiești (Carrefour) și Piatra-Neamț (Shopping City).
8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Secuiana are două fabrici de confecții: Secuiana pentru bărbați și S' Mode pentru femei, o firmă de transport intern și internațional - Secuiana Trans, precum și lanțul de 24 de magazine Adam's by Secuiana.
Secuiana produce sub brandul Adam's întreaga gamă de articole pentru bărbați, vândută și în Franța, Germania, Italia, Canada, SUA, Suedia, Olanda, Marea Britanie.
Clienți externi ai companiei sunt retailerii Dress Master, Canda, Brax, Baumer, Hauber (Germania), Saville, Heaton, Marks&Spencer (Anglia), Hedex, Mexx, WE (Olanda), Bruno Saint Hilaire (Franța).
Anul trecut, compania, cu 543 de angajați, a avut un profit net de 741.776 lei la afaceri de aproape 33 milioane lei.
În urmă cu 2 ani, compania a fost amendată de Consiliul Concurenței cu 58.000 euro pe motiv că, împreună cu 19 distribuitori, a stabilit anumite prețuri de revânzare la pantalonii de stofă pentru bărbați și a impus clauze anticoncurențiale în contractele de franciză.
CITEȘTE ȘI Immofinanz preia galeria comercială Family Center din Botoșani și lansează în România brandul de retail STOP.SHOPAstfel, potrivit unui document al Consiliului Concurenței, în contractele de vânzare-cumpărare încheiate, cumpărătorii se obligau să comercializeze mărfurile cumpărate la un preț care să nu fie mai mic decât prețul minim de vânzare cu amănuntul practicat și în Magazinele Adam’s by Secuiana ale producătorului.
De asemenea, în contractele de franciză prețul produselor și cota de adaos comercial erau stabilite prin acordul scris al ambelor părți, cu mențiunea că francizorul putea modifica unilateral cota minimă a adaosului comercial.