Secom se alimentează tot mai mult din piața suplimentelor: a crescut cu 26% și a ajuns un business de peste 30 milioane euro

Secom se alimentează tot mai mult din piața suplimentelor: a crescut cu 26% și a ajuns un business de peste 30 milioane euro

Lucia Costea

scris 22 mar 2021

Compania Secom, cu activități de import, distribuție și comercializare de suplimente alimentare, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 31,5 milioane euro, în creștere cu 26% față de 2019. Un avans de două cifre estimează compania și pentru acest an, cel puțin în linie cu evoluția pieței.

Pentru acest an, vânzările întregii piețe de profil sunt estimate că vor depăși pragul de 500 de milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News

“Cele mai bine vândute produse au fost suplimentele alimentare pentru susținerea imunității, dar și produsele din portofoliul Good Routine, noul brand privat Secom, au contribuit la această creștere. Good Routine a fost lansat în octombrie 2020, dar Secom lucra la acest proiect strategic încă de dinaintea pandemiei”, a declarat pentru Profit.ro Lucia Costea, cofondator și CEO Secom.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Prin eMAG Ads, antreprenorii își pot promova produsele la peste 500.000 de potențiali clienți CITEȘTE ȘI Prin eMAG Ads, antreprenorii își pot promova produsele la peste 500.000 de potențiali clienți

Portofoliul variat de produse a fost principalul atu Secom în 2020, întrucât a permis companiei să răspundă cererii mai mari pentru suplimente naturale din partea consumatorilor. În contextul pandemiei COVID, aceștia au fost mai atenți la alimentație și s-au axat mai mult pe prevenție.

În aceste condiții, o parte din vânzări au venit anul trecut de la consumatori care au cumpărat pentru prima dată suplimente alimentare.

Învață de la traderi cu experiență prin Vestor CITEȘTE ȘI Învață de la traderi cu experiență prin Vestor

Piața de suplimente alimentare și-a continuat în 2020 trendul ascendent din ultimii ani și a ajuns la 473 de milioane de euro, cu un plus de 16% față de 2019, conform companiei de cercetare Cegedim. Segmentele care au contribuit cel mai mult la creșterea pieței au fost vitaminele (+74% vs. 2019) și mineralele (+28% vs. 2019).

Un studiu realizat de Secom împreună cu altă companie de cercetare a pieței, Kantar TNS, arată că în primele șase luni ale pandemiei principalele criterii care au influențat alegerea în categoria de suplimente au fost recomandarea medicului, efectul/beneficiile produsului, conținutul de ingrediente cât mai naturale și recomandarea farmacistului.

Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta! CITEȘTE ȘI Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta!

“Pandemia nu a făcut decât să grăbească puțin schimbarea de comportament, oamenii devenind mai conștienți de importanța adoptării obiceiurilor bune pentru menținerea unei vieți sănătoase. (…) În 2021, preconizăm că piața își va menține ritmul de creștere cu două cifre. În acest context, ne așteptăm ca și Secom să evolueze cel puțin în linie cu piața”, a precizat Costea.

Planurile companiei pentru 2021 vizează consolidarea proiectelor lansate anul trecut (brandul propriu, inițiativele de informare și educare, proiectele de digitalizare, tehnologizare și automatizare) dar și prin inițierea unor noi direcții strategice și continuarea studiilor de piață, la nivelul consumatorilor.

Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor cibernetice CITEȘTE ȘI Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor cibernetice

Anul trecut, Secom a investit peste 4,5 milioane euro în digitalizare, dezvoltarea de noi soluții informatice și promovarea produselor, s-a axat pe activități de comunicare internă și training pentru consolidarea și creșterea coeziunii echipei și s-a mutat într-un sediu nou, în clădirea de birouri premium Equilibrium din nordul Bucureștiului.

Portofoliul companiei include circa 300 de suplimente alimentare, dar și ceaiuri și cosmetice naturale. Produsele Secom sunt comercializate în farmacii, în magazine cu profil naturist și prin rețeaua proprie de retail.

viewscnt
Afla mai multe despre
secom
vânzări