Radu Bălăceanu, unul dintre cei 3 cofondatori ai LifeBox, platforma online prin care se poate comanda mâncare în mai multe variante de meniuri personalizate din punct de vedere kilocaloric, se alătură full-time proiectului, concentrându-se pe activitățile de Marketing și Dezvoltare.
Ocupând anterior, timp de 5 ani, funcția de Managing Director în cadrul foodpanda România, Radu Bălăceanu a pus bazele proiectului LifeBox, alături de Florin Scarlat și Lukasz Kuzniar. LifeBox este o platformă de food delivery dedicată persoanelor care își asumă un stil de viață sănătos, oferind zilnic 5 preparate care acoperă necesarul alimentar pentru întreaga zi. Fiecare meniu este calculat la un anumit număr de kilocalorii, în funcție de stilul de viață al clientului, sub îndrumarea lui Alex Cîrțu, Chef-ul LifeBox și a Anamariei Iulian - medic nutriționist specializat în obezitate infantilă.
Startup-ul, lansat în urmă cu doi ani și jumătate pe piața din București de către cei 3 tineri antreprenori, numără astăzi o echipă formată din 60 de persoane, peste 15.000 de clienți unici din 3 orașe și o cifră de afaceri în creștere cu 60% față de anul 2018.
În ceea ce privește planurile companiei, cei trei parteneri își propun dezvoltarea unor noi produse și verticale de business sub umbrela LifeBox, precum și extinderea business-ului, atât pe plan local, cât și internațional.
Anul acesta, LifeBox și-a extins portofoliul cu 3 meniuri noi – Kids (dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 3-14 ani), Keto și Office, precum și cu o gamă de sucuri presate la rece, care completează meniurile zilnice. Tot în acest an, LifeBox s-a mutat într-un sediu nou din Capitală, suplimentând astfel capacitățile de producție. Noua bucătărie se desfășoară pe o suprafață de 350 mp, în care activează peste 25 de persoane specializate.