Lanțul de parfumerii Douglas, intrat pe piața din România în 2007, anunță extinderea rețelei de magazine cu două noi magazine pe care le va deschide în acest an.
„Magazinele fizice joacă un rol strategic în afacerea noastră și vom continua să investim în extinderea rețelei în ritmul a două-trei deschideri anual”, spune Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.
Intrat pe piața locală în 2007, Douglas operează 27 magazine fizice în 14 orașe și un magazin online. Până la finalul anului, Douglas vizează extinderea rețelei de magazine fizice la 29. Acum, va redeschide magazinul flagship din Bãneasa Shopping City, București.
CITEȘTE ȘI Proprietarii Dedeman lansează un fond pentru IMM. Laurențiu Ciocîrlan, Head of Investment Banking la Raiffeisen Bank - recrutatÎn primul trimestru (octombrie-decembrie) al anului fiscal 2018-2019, Douglas Group a raportat vânzări în creștere cu 7,2%, până la 1,2 miliarde de euro, comparativ cu anul precedent, și a atins cele mai mari vânzări trimestriale din istoria companiei. Rezultate pozitive au fost obținute în toate regiunile și canalele de vânzări.
Douglas este unul dintre principalii retaileri europeni din segmentul de parfumerie și cosmetice, cu aproximativ 2.400 de parfumerii și magazine online în 21 țări europene.
În anul financiar 2017-2018, compania a realizat vânzări de 3,3 miliarde de euro.
Douglas are un portofoliu de aproximativ 35.000 de produse.