Bonami, retailerul online ceh cu mobilier și accesorii pentru casă, a anunțat miercuri că, după Europa Centrală, se extinde acum în Slovenia, Croația, Lituania și Letonia.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, ING, Altex și Telekom România și programată pentru 30 septembrie. Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
”Bonami, retailerul online cu mobilier și accesorii pentru casă, crește din nou. După Europa Centrală, acesta se extinde acum în Slovenia, Croația, Lituania și Letonia. Toate aceste țări au în comun apropierea geografică față de piețele unde își desfășoară activitatea Bonami, precum și potențialul semnificativ pe segmentul cumpărăturilor online. Cu acest pas, compania aproape va dubla numărul de țări în care activează. Pe noile piețe, va oferi treptat toate serviciile sale, dar punând un accent puternic pe preferințele clienților locali”, anunță compania.
Extinderea externă a companiei Bonami a început la un an după înființarea sa, în 2013. Prima piață după Republica Cehă a fost Polonia (2014), urmată de Slovacia (2015), România (2016) și cel mai recent de Ungaria (2018). Anul acesta, s-au alăturat Slovenia, Croația, Lituania și Letonia, scrie News.ro.
Compania țintește să ajungă unul dintre liderii online, pe segmentul său, în următorii cinci ani.
Decizia de extindere s-a reflectat în rezultatele anului 2020, care a fost unul bun pentru Bonami, în ciuda complicațiilor cauzate de pandemie, spun reprezentanții companiei.
„Am constatat că, în calitate de jucător online, care are și magazine fizice, nu numai că avem o serie de avantaje față de concurenții tradiționali, cu magazine mari, dar suntem, de asemenea, capabili să reproducem serviciile noastre pe alte piețe. Am evaluat o serie de indicatori demografici și economici, starea industriei în țările țintă și nivelul concurenței. În același timp, a jucat un rol important și faptul că am crezut în aceste piețe”, a comentat Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Printre altele, Bonami dorește să utilizeze potențialul Croației și Sloveniei în ceea ce privește utilizarea telefonului mobil.
„În unele cazuri, este posibil ca oamenii să nu fie încă familiarizați să cumpere online, dar dorim să le oferim un serviciu care să facă această schimbare cât mai ușoară posibil. În plus, aceste piețe au crescut foarte rapid în ultimii ani și nu prezintă încă semne de încetinire”, adaugă el.
Letonia și Lituania, pe de altă parte, sunt țări dezvoltate, cu un nivel ridicat de conexiune la Internet și potențial ridicat în domeniul designului interior.
În fiecare țară va exista o echipă locală, care va ține cont de cerințele și preferințele tipice pieței respective, astfel încât va fi posibilă crearea unor servicii adaptate.
Inițial, vor exista aproximativ 40.000 de articole de mobilier pentru casă și mobilier mic, dar, treptat, gama va fi extinsă cu piese mai mari.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Cum vrea Guvernul să compenseze scumpirea energiei pe facturile populației: 18 bani/KWh la curent, 25% din factură la gazeDeocamdată, toate cele patru piețe noi vor fi deservite de depozitul central din Praga, care a fost extins semnificativ anul acesta și are în prezent o capacitate de aproape 40.000 mp.
Pentru produsele din stoc (peste 20.000 de articole), Bonami expediază în termen de cinci ore de la comandă și, în cooperare cu partenerii locali, livrează la o anumită adresă sau la punctele de livrare, în termen de trei zile. La fel ca și pe celelalte piețe, vor putea fi comandate produse, pentru care termenele de livrare sunt de ordinul săptămânilor.