Retailerul român de optică Lensa și-a extins activitatea și în Republica Moldova cu un showroom la Chișinău, în urma unei investiții de aproximativ 140.000 de euro.
Noul showroom din Chișinău este al 57-lea magazin din rețeaua retailerului de optică.
În România, în primul trimestru din 2023, Lensa a deschis 9 magazine în Sibiu, București (2), Râmnicu Vâlcea, Slatina, Craiova, Ploiești, Sfântu Gheorghe și Bârlad, depășind planurile inițiale de expansiune. Investiția totală în extinderea rețelei de magazine în perioada ianuarie - aprilie 2023 s-a ridicat la puțin peste 1 milion de euro, iar numărul de angajați a crescut la 500 persoane la finalul lunii aprilie 2023.
Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun. În prezent, compania deține 57 de showroomuri în 30 de orașe din țară: București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgoviște, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea, Balotești, Slatina, Sfântu Gheorghe, Bârlad, Satu Mare, Turnu Severin, Voluntari, Zalău, Roman și un magazin în Chișinău, Republica Moldova.
Lensa vinde online și offline ochelari (de vedere, de soare, sport și pentru calculator), lentile și soluții și accesorii.
Lensa a avut în 2022 o cifră de afaceri de 133.199.440 lei, în creștere cu 68%, față de 2021. Compania a avut un profit de 4.030.485 lei, în creștere cu 45% față de anul anterior.