Retailerul cu articole pentru casă Mr. DIY, din Malaezia, parte a D.I.Y. Group, care deține și operează peste 1.000 de magazine în Malaezia, va intra în România și Bulgaria, după ce va opera și în Polonia.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Grupul are o capitalizare de piață de circa 3 miliarde dolari, conform datelor analizate de Profit.ro.
Compania, lansată în 2005, și-a stabilit deja prezența în Turcia și Spania în urmă cu trei ani, conform DIY International.
CITEȘTE ȘI Startup maghiar cu una dintre cele mai mari aplicații din Europa Centrală și de Est intră pe piața locală pentru a concura o aplicație româneascăMutarea în Balcani este în conformitate cu strategia companiei de a aduce brandul Mr. DIY în toată Europa de Est.
În Turcia s-a extins deja, în ultimul an, de 30 la 78 de puncte de vânzare, iar în Spania a urcat de la 15 la 24 de magazine.