Producătorul italian de orez Risco Scotti, un profit redus de peste 10 ori în România

Producătorul italian de orez Risco Scotti, un profit redus de peste 10 ori în România
Ana Iliescu
Ana Iliescu
scris 9 oct 2017

Producătorul italian de orez Risco Scotti, afacere de familie care activează pe piața locală de 12 ani, a încheiat anul trecut cu un profit net de circa 265.000 de lei, de peste 10 ori mai mic față de anul precedent, în condițiile unei creșteri ușoare a afacerilor.

Riso Scotti Danubio, filiala locală a producătorului italian, a înregistrat anul trecut un profit net în scădere cu peste 90% față de 2015, când a avut un câștig net de peste 2,7 milioane de lei, după doi ani de pierderi.

Urmărește-ne și pe Google News

Anul trecut, compania a înregistrat cheltuieli în valoare de aproximativ 107 milioane de lei, cu peste 10% mai mari față de 2015, când au fost de aproximativ 97 milioane de lei.

Evenimente

8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum

Afacerile companiei au totalizat anul trecut aproximativ 103 milioane de lei, cu 3% mai mari față de 2015, când au fost de aproximativ 100 milioane de lei. În 2014, compania a raportat afaceri de aproximativ 94 milioane de lei și pierderi de peste 617.000 de lei.

Anul trecut, compania avea 57 de angajați.

Producătorul cafelei Tchibo, de 16 ani pe piața locală, controlat de proprietarul Beiersdorf, își majorează profitul de peste 5 ori CITEȘTE ȘI Producătorul cafelei Tchibo, de 16 ani pe piața locală, controlat de proprietarul Beiersdorf, își majorează profitul de peste 5 ori

Riso Scotti Danubio, parte a grupului italian Risco Scotti, pe piața locală de 12 ani, prelucrează și comercializează orezul sub brandurile Bob cu Bob, RisoVital și Biolover. Compania deține o fabrică în comuna Vlădeni, județul Ialomița.

Compania Risco Scotti, fondată de italianul Pietro Scotti în 1860, cultivă și prelucrează orez și comercializează produse precum paste din orez, băuturi vegetale din orez și tartine din orez.

Compania distribuie produsele în peste 60 de țări din lume, din care 23 sunt în afara Uniunii Europene.

viewscnt
Afla mai multe despre
risco scotti
orez
alimente
afaceri
retail