Retailerul de echipamente sportive Hervis are ca principale obiective pentru acest an creșterea vânzărilor, după scăderea de anul trecut, și revenirea la profit. Compania a pregătit un buget de investiții de 6 milioane de euro, pentru deschiderea a 8 magazine și modernizarea rețelei.
Anul trecut, Hervis a avut o cifră de afaceri de 278,33 milioane lei (57,5 milioane euro) și pierderi de 7 milioane de lei. Rezultatele companiei au continuat să fie afectate în acest an de pandemia generată de COVID, dar și de vremea rece, cel puțin în luna martie.
“Deși rezultatele (de anul trecut, n.r.) sunt negative, scăderea noastră a fost mai mică decât media pieței. În evoluția pe primul trimestru al acestui an se observă impactul pandemiei, dar și al vremii. Dacă prima lună a anului a fost una bună, numărul infecțiilor fiind încă unul scăzut și vremea fiind conform anotimpului, luna martie a fosta una cu mai multe provocări: număr de infecții zilnice crescut și o vreme mult prea rece pentru perioada respectivă a anului”, a declarat pentru Profit.ro Cătălin Pozdarie, CEO-ul Hervis România.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiCompania a planificat pentru acest an 8 deschideri, în diverse orașe, renovarea unor magazine, relocarea unei unități și îmbunătățirea shop-ului online, prin creșterii ofertei și a vitezei de livrare.
Retailerul multibrand are peste 50 de furnizori din România, prezenți în magazinele companiei cu o gamă formată din 100 de articole. Pozdarie remarcă un trend crescător în ceea ce privește consumul de articole fabricate în România.
În perioada de lockdown a explodat cererea pentru echipament de făcut sport acasă, iar ulterior oamenii s-au îndreptat către practicarea sportului în aer liber, evadare în natură, drumeții outdoor, mers cu bicicleta, role, alergare sau fitness în parc.
Hervis face parte din grupul austriac Spar și are în România o rețea formată din 38 de magazine. Spar este prezent pe 7 piețe europene, cu trei divizii: retail de articole sportive, retail alimentar și centre comerciale.