Planul Zalando după ce își preia rivalul About You: o strategie de brand pe două fronturi

Retail   
Planul Zalando după ce își preia rivalul About You: o strategie de brand pe două fronturi

Retailerul german ​Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, prezent și în România, care își va prelua rivalul german About You pentru aproximativ 1,2 miliarde de euro, în efortul de a domina piața europeană a comerțului electronic, va pune în aplicare o strategie de brand pe două fronturi, cu două experiențe diferite și separate pentru a servi mai bine clienții și partenerii.

În acest an, Zalando își va extinde platforma în Bulgaria, Grecia și Portugalia, extinzându-și totodată programul de fidelizare Zalando Plus.

Urmărește-ne și pe Google News
Grupul Pepco se gândește la vânzarea magazinelor Poundland din Marea Britanie CITEȘTE ȘI Grupul Pepco se gândește la vânzarea magazinelor Poundland din Marea Britanie

Zalando Beauty va fi disponibil în 13 țări, după extinderea în Finlanda și Spania, în timp ce magazinul Lounge by Zalando va fi extins în încă cinci țări, pentru a acoperi un total de 22 de piețe.

Platforma logistică Zeos se va asocia și cu retailerul britanic Next și își va extinde serviciile pe alte zece piețe în care Next este deja activ.

About You, înființată în 2014 ca subsidiară a grupului german Otto, are peste 12 milioane de utilizatori lunari și 700.000 produse, de la aproximativ 4.000 de mărci. Compania este activă pe toate piețele importante din Europa și livrează produse în aproximativ 100 țări din întreaga lume.

În urma tranzacției, Zalando va avea o pondere mai mare pe piața europeană de modă și stil de viață, evaluată la 450 miliarde de euro. De asemenea, divizia Scayle deținută de About You va completa sistemul de operare Zeos al Zalando.

Flanco extinde magazinele Smart Discounter CITEȘTE ȘI Flanco extinde magazinele Smart Discounter

La fel precum alte companii de comerț online, Zalando a crescut puternic în pandemie, iar revenirea la viața normală a făcut ca business-ul să scadă brusc.

Zalando vinde îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, articole sport, premium și pentru copii.

Zalando a fost înființată la Berlin, în 2008 și are peste 50 de milioane de clienți activi în 25 de țări europene. 

viewscnt
Afla mai multe despre
zalando
haine
concedieri