eMAG testează, în premieră, un credit cu dobânda zero dedicat sellerilor din Marketplace, în parteneriat cu Idea Bank, credit de până la 300.000 de lei, disponibil în trei zile, în anumite condiții.
Suma totală disponibilă în proiectul-pilot este de peste 3,8 milioane de euro. eMAG va investi circa 265.000 de euro în susținerea costurilor de finanțare ale sellerilor care vor accesa proiectul-pilot.
Proiect-pilot este testat de 135 de selleri.
Sellerii vor avea posibilitatea de a accesa, în proiectul-pilot, o linie de finanțare bazată pe valoarea medie a vânzărilor lor trimestriale realizate pe eMAG Marketplace, calculată funcție de istoricul ultimelor 12 luni, dar nu mai mult de 300.000 de lei. Suma va putea fi disponibilă în maximum trei zile lucrătoare, fără să fie necesar ca sellerul să se prezinte la sediul băncii.
Banii obținuți vor putea fi investiți în:
• Dezvoltarea personalului existent sau în atragerea unui personal mai bine calificat sau mai numeros;
• Suplimentarea stocurilor pentru produsele existente, sellerii având astfel posibilitatea de a obține condiții mai avantajoase de achiziție de la furnizorii proprii;
• Extinderea gamei de produse, cu efecte în imbunătățirea experienței de cumpărare a clienților, care astfel vor avea acces la produse noi.
Luna trecută, retailerul de produse electro-IT și electrocasnice Altex, controlat de Dan Ostahie, unul dintre cei mai mari jucători de profil, a ieșit de pe platforma marketplace a eMAG, cel mai mare retailer online, după un an și jumătate, invocând creșterea semnificativă a comisioanelor practicate de acest retailer. În urmă cu un an, Profit.ro a anunțat că Altex intenționează să dezvolte o platformă proprie, prin care să vândă și produsele altor comercianți. La acest moment, retailerii locali care realizează operațiuni de intermediere sunt rivalii Flanco și eMAG.ro, ultimul lansând eMAG Marketplace în anul 2011, platformă care acum are o pondere ridicată în business-ul Dante International, administratorul eMAG.ro.
CITEȘTE ȘI Planurile eMAG în 2018: noi servicii de livrare în țară, deschiderea unui depozit, furnizarea de publicitate online. Investițiile depășesc 120 milioane euroeMAG Marketplace este sistemul prin care partenerii eMAG își afișează propriile produse pe emag.ro, alături de produsele vândute direct de către eMAG. Clienții pot comanda simultan atât produse eMAG, cât și produse din oferta oricărui partener eMAG.
Companie românească înființată în 2001, eMAG este cel mai mare retailer local online, cu prezență și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.
eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers și omul de afaceri Iulian Stanciu.