Retailerul Penny Market, parte din grupul german Rewe, a raportat o cifră de afaceri de aproape 3 miliarde lei în anul calendaristic 2017, cu 17% mai mult în comparație cu 2016, iar pentru acest an estimează afaceri mai mari cu 12-13% și și-a planificat investiții de 80 milioane euro, a declarat miercuri Daniel Gross, director general Rewe România, într-o conferință de presă.
Penny Market este în prezent singurul brand operat de Rewe România. De asemenea, Rewe România a administrat, până la finalul lui 2016, și retailerul XXL Mega Discount, scrie News.ro.
Compania anunță că va continua să investească în piața de retail din România datorită politicii sale de expansiune.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Grupul a investit în anul 2017 peste 482 milioane lei (peste 100 milioane euro) în modernizarea și extinderea rețelei, ajungând astfel la un număr de 221 de magazine și trei centre logistice.
”Pentru acest an pregătim investiții de 80 milioane euro și estimăm afaceri în creștere cu 12-13%. Pentru Penny Market am înregistrat o creștere cu 17% a cifrei de afaceri în comparație cu 2016, am crescut constant și ne-am extins rețeaua în 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de creștere anual cu câte 20-25 rămâne în continuare valabil. Vom investi în România și vom dezvolta business-ul nostru aici astfel încât în 2025 să ajungem la 400 de magazine”, a declarat Daniel Gross, director general Rewe România.
În 2017, în Penny Market lucrau în total 4.300 de angajați, cu 8% mai mult în comparație cu anul 2016, iar vârsta medie în echipă este de 33 de ani.
Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005.
De asemenea, contribuția Rewe România la bugetul de stat al României în anul precedent a fost de peste 136 milioane lei.
Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, Rewe România deține 223 magazine Penny Market la nivel național.