OMV Petrom anunță că va accelera operațiunea de amenajare în benzinării de magazine Auchan, astfel încât să finalizeze extinderea rețelei MyAuchan în toate cele 400 de stații de alimentare marca Petrom până la sfârșitul anului.
La sfârșitul anului 2022, 275 de magazine MyAuchan erau deschise în stațiile de distribuție marca Petrom, dintre care aproximativ 150 magazine deschise în 2022, iar finalizarea extinderii în întreaga rețea este așteptată acum în 2023, cu un an mai devreme decât era planificat inițial.
Inițial a fost anunțat că cele două companii vor investi inclusiv anul viitor peste 50 de milioane de euro în acest proiect și vor remodela anual circa 100 de stații de alimentare Petrom.
CITEȘTE ȘI Clienții McDonald’s reacționează la prețurile mai mari pe unele piețe și includ mai puține produse din meniu în comenzile lor În 2022, marja totală obținută din comercializarea produselor complementare la nivel de Grup a crescut
cu 11% față de anul precedent, creștere sprijinită de o contribuție solidă a segmentului Gastro.
Parteneriatul dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept nou pentru piața locală, presupune reamenajarea atât la interior, cât și la exterior, a aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente.
Înțelegerea Auchan-Petrom a fost semnată în 2017.
În primăvara anului 2021, Auchan Retail România și OMV Petrom au anunțat că vor continua reamenajarea celor aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente.