Nestlé separă divizia de apă îmbuteliată și băuturi premium, inclusiv Perrier și San Pellegrino, într-o nouă afacere globală de sine stătătoare

Începând cu 1 ianuarie 2025, Nestlé va transforma divizia sa de apă îmbuteliată și băuturi premium într-o afacere globală de sine stătătoare. Această decizie strategică a fost anunțată pe 19 noiembrie, în cadrul evenimentului Capital Markets Day, cu scopul de a stimula creșterea categoriilor și de a îmbunătăți performanța pe piață, scrie Foobev.com.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Nestlé separă divizia de apă îmbuteliată și băuturi premium, inclusiv Perrier și San Pellegrino, într-o nouă afacere globală de sine stătătoare

Începând cu 1 ianuarie 2025, Nestlé va transforma divizia sa de apă îmbuteliată și băuturi premium într-o afacere globală de sine stătătoare. Această decizie strategică a fost anunțată pe 19 noiembrie, în cadrul evenimentului Capital Markets Day, cu scopul de a stimula creșterea categoriilor și de a îmbunătăți performanța pe piață, scrie Foobev.com.

„Pentru a susține creșterea și a îmbunătăți performanța cotelor de piață”, Nestlé a prezentat un plan ambițios care include eficientizarea operațiunilor, creșterea investițiilor în publicitate și marketing cu 9%, dar și realizarea unor economii suplimentare de costuri de cel puțin 2,83 miliarde de dolari, până în 2027, arată G4Food.ro.

FOTO Carrefour a reintegrat un nou fost magazin cora din România CITEȘTE ȘI FOTO Carrefour a reintegrat un nou fost magazin cora din România

În acest context, mărcile de apă îmbuteliată și băuturi premium, inclusiv Perrier și San Pellegrino, vor fi gestionate de o unitate de afaceri independentă. Această reorganizare face parte dintr-o strategie mai amplă de a maximiza potențialul acestor branduri și de a îmbunătăți performanțele operaționale.

Planul Nestlé urmărește o creștere „superioară, sustenabilă și profitabilă”

Noua entitate va fi condusă de Muriel Lienau, în prezent șefa Nestlé Waters Europe. Echipa de management va evalua direcția strategică a diviziei independente, luând în considerare oportunitățile de parteneriat pentru a maximiza potențialul brandurilor și al platformelor de creștere.

Planul Nestlé urmărește o creștere „superioară, sustenabilă și profitabilă”. Pe termen mediu, compania estimează o creștere organică a vânzărilor de peste 4% în condiții normale de operare și o marjă de profit operațional de peste 17%.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0963 +0.0047+0.09 %
1 USD4.3898 +0.0246+0.56 %
1 GBP5.8842 +0.0180+0.31 %
1 CHF5.4805 +0.0101+0.18 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite