Retailerul Metro Cash & Carry repoziționează brandul de proximitate LaDoiPași ca franciză independentă și țintește un număr de 2.000 de magazine până în 2020.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
În prezent, rețeaua LaDoiPași numără 430 de magazine, răspândite pe întreg teritoriul țării, dintre care 25 de noi unități au fost inaugurate în ultimele două luni. Pentru a susține dezvoltarea accelerată a rețelei, Metro a inițiat un program care integrează campanii de marketing, remodelări de magazine, training pentru forța de vânzări și instrumente de management al afacerii.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit studiilor interne, clientul LaDoiPași are între 35-54 ani, este căsătorit și dispune de venituri medii lunare pe gospodărie de peste 3.000 lei.
Datele cele mai recente din industria bunurilor de larg consum arată că, în continuare, comerțul tradițional rămâne o piață relevantă, ce a atins în 2016 valoarea de 24 miliarde lei, în creștere cu 11% față anul precedent.
LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către Metro Cash & Carry România.
Metro Cash&Carry a fost primul retailer care a intrat în România după Revoluție, în 1996. Distribuția națională a magazinelor Metro România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în Cluj-Napoca, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște și Turda.