McDonald’s lansează în SUA un sandwich foarte așteptat, pentru o perioadă limitată

McDonald’s lansează în SUA un sandwich foarte așteptat, pentru o perioadă limitată
scris 5 oct 2024

Când McDonald’s a lansat Chicken Big Mac în Regatul Unit, acesta a fost vândut complet în 10 zile. Acum, McDonald’s speră probabil la un succes similar în Statele Unite, relatează CNN.

Începând cu 10 octombrie, sandwich-ul foarte așteptat va fi vândut pentru o perioadă limitată în locațiile McDonald’s din SUA, arată G4Media.

Urmărește-ne și pe Google News
H&M elimină utilizarea de puf și pene CITEȘTE ȘI H&M elimină utilizarea de puf și pene

Chicken Big Mac este similar cu fratele său cu carne de vită; cu toate acestea, înlocuiește cele două felii de carne de vită cu două bucați de pui tempura. Acesta include, de asemenea, sosul Big Mac, murături, salată rasă și o felie de brânză americană.

McDonald’s a fost vocal cu privire la adăugarea de mai mult pui în meniul său, care este în general mai ieftin decât carnea de vită.

FOTO Un cunoscut restaurant din București, redeschis după controlul ANPC. Cum arată acum CITEȘTE ȘI FOTO Un cunoscut restaurant din București, redeschis după controlul ANPC. Cum arată acum

CEO-ul Chris Kempczinski a declarat, în cadrul celei mai recente teleconferințe privind rezultatele, că se concentrează pe adăugarea de „motoare de creștere precum puiul”, în încercarea de a inversa scăderea vânzărilor.

Acesta a adăugat că puiul se află acum la egalitate cu vânzările de carne de vită în restaurantele sale. Într-un comunicat de presă de joi, McDonald’s spune că clienții săi au „cerut cu insistență” Big Mac cu pui, după ce a apărut anterior în meniul lanțului din întreaga lume.

Lansarea sa (scurtă) în 2022 în Regatul Unit și Irlanda a fost „cea mai populară lansare de până acum” a unui sandwich în aceste țări. Chicken Big Mac a mai avut o scurtă apariție în SUA: În 2022, McDonald’s l-a lansat ca test în unele dintre restaurantele sale din Miami pentru a colecta feedback de la clienți.

PepsiCo promovează români în conducere CITEȘTE ȘI PepsiCo promovează români în conducere

Toate lanțurile de fast-food se luptă pentru dolari din partea americanilor care nu mai ies în oraș să mănânce la fel de des și cheltuiesc mai puțin atunci când o fac, ceea ce duce la încetinirea vânzărilor de fast-food și la scăderea traficului în restaurante.

Ca urmare, companiile au lansat produse noi și promoții speciale pentru a crește vânzările. McDonald’s testează în prezent un nou burger în Canada, numit Big Arch, care are două chiftele, brânză, topping crocant și sos picant, care ar putea fi adus în SUA dacă are succes.

FOTO Jumbo intră în premieră într-un nou oraș din România, pe o fostă platformă industrială CITEȘTE ȘI FOTO Jumbo intră în premieră într-un nou oraș din România, pe o fostă platformă industrială

Oferta de masă McDonald’s de 5 dolari rămâne în meniu până în decembrie, probabil un semn că clienții obosiți de inflație o devorează. Lanțul de magazine publică rezultatele în noiembrie.

viewscnt
Afla mai multe despre
mcdonald’s
burger