McDonald’s își crește profitul. Compania anunță strategia: Burgeri mai mari!

McDonald’s își crește profitul. Compania anunță strategia: Burgeri mai mari!
scris 5 feb 2024

Lanțul american de fast food McDonald's a obținut anul trecut un profit net de aproape 8,469 miliarde de dolari, cu 37% mai mare comparativ cu 2022, a anunțat compania, relatează agenția EFE.

VEZI AICI ȘI VIDEO Nehammer provoacă scandal în Austria: Trimite copiii să mănânce la McDonalds

Compania americană a încasat în 2023 peste 25,493 miliarde euro, cu 10% mai mult ca în 2022, arată Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
H&M își accentuează prăbușirea pe bursă CITEȘTE ȘI H&M își accentuează prăbușirea pe bursă
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Președintele și director general al companiei, Chris Kempczinski, a subliniat, într-un comunicat, că McDonald's continuă să aibă încredere în reziliența afacerii sale, în contextul provocărilor macro ce vor persista și în 2024.

În trimestrul IV, căruia investitorii i-au acordat mai multă atenție luni, la bursa din Wall Street, compania a obținut un profit net de 2,039 miliarde dolari, cu 7% mai mult ca în perioada similară a anului precedent, în timp ce veniturile sale s-a majorat cu 8%, la 6,406 miliarde dolari.

ULTIMA ORĂ elefant.ro își cere insolvența CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ elefant.ro își cere insolvența

Vânzările nete au crescut cu 8%, dar vânzările globale au avut un avans de 3,4% în ultimul trimestru, mai puțin decât se așteptau investitorii de la Wall Street, pe măsură ce vânzările în Orientul Mijlociu au fost afectate de tensiunile geopolitice din regiune.

Cu o oră înainte de deschiderea bursei, acțiunile McDonald's erau în scădere cu 1,02 %. 

„În SUA și în alte piețe din întreaga lume, a avea un burger mai mare este o oportunitate”, a declarat recent directorul general Chris Kempczinski într-un interviu acordat CNN. „Lucrăm la asta”, a mai anunțat șeful celui mai mare lanț de restaurante fast-food din lume.

Creșterea dimensiunii burgerilor nu e singura opțiune pentru companie, care vrea să deschidă alte mii de restaurante în întreaga lume și să crească cu 100 de milioane numărul de membri în programul său de loialitate, care îi îndeamnă pe clienți să cheltuiască mai mult.

ULTIMA ORĂ Sindicatele Dacia au obținut o majorare a salariului de 4 ori mai mare decât a propus compania CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Sindicatele Dacia au obținut o majorare a salariului de 4 ori mai mare decât a propus compania

McDonald’s a lucrat deja la un plan de îmbunătățire a gustului burgerilor săi. Dar a aflat că, pe lângă chifle mai moi și brânză de vaci, oamenii doresc și un burger mai mare.

„Ne-am ascultat clienții și am înțeles dorința de a avea burgeri mai mari”, a declarat Jo Sempels, care supervizează piețele unde McDonald’s și-a licențiat marca.

McDonald’s plănuiește să testeze opțiunile pe piețe limitate și, odată ce o găsește pe cea mai bună, să o lanseze pe scară mai largă, a spus Sempels.

Țara în care „shrinkflation” a devenit problemă de stat. Companiile vor fi obligate să publice vechile și noile gramaje ale produselor CITEȘTE ȘI Țara în care „shrinkflation” a devenit problemă de stat. Companiile vor fi obligate să publice vechile și noile gramaje ale produselor

Planul McDonald’s pentru burgeri mai mari vine într-un moment în care mulți clienți caută modalități de a cheltui mai puțin – și în condițiile în care un burger McDonald’s scump a devenit un fel de simbol al inflației.

Lanțul intenționează să aibă 50.000 de locații la nivel global până în 2027, a declarat într-un comunicat. La 30 septembrie, existau aproximativ 41.000 de unități McDonald’s în total.

În România, Premier Restaurants, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, a depășit 100 de restaurante pe piața locală. La scurt timp, cum a arătat Profit.ro, CEO-ul a plecat din companie.

viewscnt
Afla mai multe despre
mcdonald’s
chris kempczinski
fast-food