Grupul Floria, care operează floraria online Floria.ro, rețeaua de 6 florării stradale Floria, precum și distribuția angro și amenajări peisagere, a crescut anul trecut cu 35% și a înregistrat o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup de 22 de milioane de lei.
Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori) și a generat 57% din veniturile grupului, respectiv 12.5 milioane de lei.
Începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național pe segmentul B2B și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda.
"Anul trecut ne-am propus să ne focalizăm pe dezvoltarea către segmentul B2B, iar astăzi suntem furnizor local de plante și flori pentru hypermarketuri și supermarketuri cu prezență în București și alte 25 orașe ale țării", spune Adrian Ciucur, CEO Grup Floria.
Floria.ro, divizia online a Grupului Floria, și-a menținut ponderea în total la 30%, cu afaceri de 6.5 milioane de lei. Traficul pe dispozitive mobile a ajuns la 66%, în timp ce vânzările înregistrate pe mobile au crescut cu 33%.
Grupul Floria operează florăria online Floria.ro (Floria Network SRL), rețeaua de florării Floria (Flower’s Secret SRL), proiecte peisagistice și décor pentru evenimente (Floria Projects SRL), distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA (Rețeaua Floria SRL), precum și vânzări engros (Floria International Wholesale SRL).