Compania MAM Bricolaj (Materiale și Accesorii pentru Mobilier), furnizor de materiale si accesorii pentru mobilier, continuă creșterea organică din ultimii ani și planifică extinderea rețelei de magazine, în Cluj-Napoca și Brașov.
„Pentru noi, prima jumătate a acestui an a reprezentat un test de maturitate, pentru că, în ciuda situației dificile pe care cu toții o traversăm, am reușit să avem o creștere susținută și să menținem un tonus pozitiv. Pentru următoarea perioadă pe propunem să păstrăm acest ritm ascendent și vizăm două obiective strategice majore: listarea la Bursa de Valori București și dezvoltarea rețelei de magazine la nivel național cu încă trei puncte noi de lucru în București, Cluj-Napoca și Brașov”, spune Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.
MAM Bricolaj va începe extinderea rețelei de magazine printr-un prim punct de lucru în partea de vest a Capitalei, în prima parte a anului 2021, în timp ce magazinele din Cluj-Napoca și Brașov vor fi operaționale începând cu a doua jumătate a anului viitor.
Pentru a atrage fondurile necesare pentru cele trei investiții, compania va derula în perioada imediat următoare un plasament privat de acțiuni, prin intermediul parteneriatului cu Tradeville.