Magazinul Ikea din România, creștere de 14% în ultimul an fiscal. Retailerul suedez a vândut 532 km de hot dog și aproape 6 milioane de chifteluțe

Magazinul Ikea din România, creștere de 14% în ultimul an fiscal. Retailerul suedez a vândut 532 km de hot dog și aproape 6 milioane de chifteluțe
scris 23 nov 2017

Retailerul suedez Ikea a anunțat rezultatele financiare pentru România în anul fiscal 1 septembrie 2016 – 31 august 2017, înregistrând o creștere de 14% a vânzărilor, cae au atins o valoare de 586.594.326 lei, fără TVA.

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

În acest interval, magazinul din Băneasa a fost vizitat de peste 3,3 milioane de persoane și peste 7,5 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul.

Urmărește-ne și pe Google News

„Suntem mândri de creșterea excelentă din România, care ne-a adus pe locul 5 în topul țărilor cu cea mai rapidă creștere din lumea Ikea în anul acesta financiar. Anul acesta am făcut un pas important către deschiderea celui de-al doilea magazin Ikea din București – prin obținerea autorizației de construire – și am crescut capacitatea de depozitare cu 30%”, a declarat Stefan Vanoverbeke, Country Retail Manager Ikea See.

Din cele 18,3 milioane de produse vândute, 23% au fost produse de mobilier și 77% decorațiuni și accesorii. Cea mai bine vândută familie de mobilier a fost familia de sufragerii BESTÅ, cu 93.851 de bucăți, în timp ce accesoriile care s-au vândut cel mai bune au fost farfuriile OFTAST, cu 903.353 de bucăți.

Iulian Stanciu, șeful eMag, vine alături de Garry Kasparov pentru a dezvălui ce rețetă trebuie aplicată în business CITEȘTE ȘI Iulian Stanciu, șeful eMag, vine alături de Garry Kasparov pentru a dezvălui ce rețetă trebuie aplicată în business

127.262 de comenzi online au ajuns în casele românilor, cele mai multe din București, Cluj, Timiș, Iași și Constanța. Serviciul de comenzi online a avut o creștere de 35,1% comparativ cu anul financiar 2016. Ikea România și-a sporit capacitatea de depozitare cu 30%, prin deschiderea unui depozit logistic în august 2017 și, astfel, îmbunătățind disponibilitatea stocurilor pentru multe produse.

Magazinul de delicatese suedeze și Bistro Ikea a ajuns la o creștere a vânzărilor cu 9,9% față de anul anterior. Din totalul rezultatelor de vânzări înregistrate, vânzările IKEA FOOD reprezintă 6,1%. Cele mai bine vândute produse au fost: bomboanele pick & mix (8,8 milioane de bucăți), chifteluțe suedeze (5,8 milioane), hot dog (2,9 milioane).

În anul financiar 2017, magazinul Ikea din București a avut 670 de angajați în total, cu 15% mai mult față de anul financiar anterior.

Iulian Stanciu, șeful eMag, vine alături de Garry Kasparov pentru a dezvălui ce rețetă trebuie aplicată în business CITEȘTE ȘI Iulian Stanciu, șeful eMag, vine alături de Garry Kasparov pentru a dezvălui ce rețetă trebuie aplicată în business

Magazinul IKEA Romania în cifre în anul financiar 2017

• Totalul de vânzări Ikea România (fără TVA): 586.594.326 lei
• Numărul de vizitatori în magazin: 3.323.181
• Numărul de angajați la 31 august 2017: 670
• Cea mai vândută familie de mobilier: Familia BESTÅ mobilier pentru camera de zi, cu 93.851 de bucăți vândute
• Cea mai vândută familie de accesorii: Familia OFTAST de farfurii, cu 903.353 de bucăți vândute
• Numărul de vizite www.ikea.ro: 14.639.519
• Vizitatori unici pe www.ikea.ro: 7.583.446
• Vizite pe site-ul Ikea comenzi online: 4.302.192 
• Vizitatori unici pe site-ul Ikea comenzi online: 1.836.147
• Fani ai paginii de Facebook Ikea România: 480.915
• Vânzările Ikea Food: 2.034.159 lei
• Numărul de hot-dog vânduți: 2.951.102 bucăți 
• Kilometri de hot-dog vânduți: 532 km
• Numărul de chifteluțe vândute la restaurantul Ikea: 5.907.313 bucăți

viewscnt
Afla mai multe despre
ikea
baneasa
food
vanzari
hot dog
chiftelute