Lidl România pregătește tineri absolvenți pentru o carieră în retail, o parte în cadrul companiei

Lidl România pregătește tineri absolvenți pentru o carieră în retail, o parte în cadrul companiei
scris 10 mar 2016

Lidl România organizează un nou program de management trainee prin care pregătește timp de un an tinerii care vor să își dezvolte o carieră în domeniul retail, iar la final cei mai buni dintre participanți vor primi o ofertă de angajare permanentă la Lidl.

A treia ediție a Campionatului de Management se va desfășura din septembrie 2016 până în octombrie 2017, iar înscrierile se pot face până la 30 aprilie. La ediția anterioară au aplicat peste 1500 de candidați.

Urmărește-ne și pe Google News

Sunt eligibili absolvenții de facultate cu profil economic, umanist sau tehnic, cu un nivel ridicat de cunoaștere a limbii engleze, limba germană fiind un plus, absolvenți care sunt dispuși să călătorească în țară.

Procesul de recrutare ulterior presupune o discuție telefonică, o evaluare online și un interviu individual cu reprezentanții Lidl. Selecția finală va fi anunțată în iulie.

Pe parcursul întregului program, participanții vor avea parte de un mentor și de o persoană responsabilă pentru dezvoltarea lor și vor parcurge training-uri de formare și dezvoltare a competențelor cheie: leadership, comunicare, organizare și planificare.

"Vrem să îi susținem (pe tineri – n.r.) în depășirea greutăților pe care le întâmpină legat de găsirea primei slujbe – România fiind pe ultimele locuri în ce privește angajabilitatea absolvenților de facultate (...) Căutăm tineri ambițioși, motivați și orientați către clienți, tineri cărora să le asigurăm cel mai bun start în carieră și a căror loialitate să o câștigăm asigurându-le cele mai bune beneficii de dezvoltare personală, profesională și financiare“, a declarat Frank Wagner, Președintele Consiliului de Conducere Lidl România.

Lidl își construiește un nou sediu de birouri în parteneriat cu Skanska CITEȘTE ȘI Lidl își construiește un nou sediu de birouri în parteneriat cu Skanska

În cadrul Campionatului de Management, tinerii se vor familiariza cu procesele specifice companiei Lidl, desfășurându-și activitatea în cadrul magazinelor pe o perioadă determinată și, ulterior, în cadrul sediilor regionale. Aici, participanții vor învăța despre fluxul de primire, pregătire și expediere a mărfii către magazinele Lidl.

Ultima parte a programului se desfășoară la sediul central, unde tinerii beneficiază de formare și pregătire în cadrul fiecărui departament (Achiziții și Marketing, Financiar, Controlling, Juridic, Resurse Umane, Expansiune, Construcții și Imobiliare), astfel încât la final să aibă o imagine de ansamblu asupra companiei, precum și cunoștințele necesare asupra industriei de retail.

Campionatul de Management se încheie cu o evaluare. În urma acesteia, cei mai buni dintre participanți vor primi o ofertă de angajare permanentă la Lidl, adecvată abilităților și aptitudinilor lor.

Lidl are o rețea de 193 de magazine în România, iar în 2014 a avut afaceri de 788,7 milioane euro, cu 12,3% mai mari comparativ cu 2013, când a raportat 700,5 milioane euro, ocupând locul șase pe piața locală de profil.

Retailerul este parte a grupului german Schwartz, care mai este prezent în România cu rețeaua de hipermarketuri Kaufland. Schwartz are peste 10.000 de magazine Lidl în 26 de țări din Europa, peste 100 de centre logistice și 170.000 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl
absolventi
program