Retailerul de materiale de construcții și amenajări interioare Leroy Merlin va ajunge la o rețea de 16 magazine în România, după ce va inaugura joi un magazin în Oradea, cu o suprafață de 14.000 de metri pătrați (mp), după o investiție de câteva milioane de euro, a declarat marți, pentru News.ro, directorul general al Leroy Merlin, Frederic Lamy, care nu a dorit să dezvăluie valoarea exactă a investiției.
Noul magazin din Oradea al Leroy Merlin a fost anunțat în septembrie 2016, fiind un proiect demarat în urmă cu câțiva ani.
„După achiziția bauMax pe care am făcut-o în 2014 a urmat o perioadă de transformare: am renovat 12 magazine și am deschis două noi magazine. După o perioadă dură de transformare este primul magazin pentru care ne-am rezervat mai mult timp să-l pregătim. (....) Magazinul din Oradea a fost un proiect început de bauMax în 2013", a afirmat Lamy, pentru News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Francezii de la Leroy Merlin au preluat 15 magazine bauMax în 2014, însă procesul de redenumire a magazinelor a implicat doar 12 unități, în contextul în care magazinele din Chitila și Pitești au fost închise.
Procesul de renovare a durat 20 de luni, iar investiția pentru fiecare unitate a fost de 1-2 milioane de euro.
"Când am cumpărat bauMax acesta nu a fost printre prioritățile noastre. La momentul respectiv am spus că Oradea este un oraș cu potențial, dar ne vom ocupa de acest magazin după ce vom schimba vechile magazine. Am terminat cu transformarea magazinelor bauMax la finalul anului 2016, iar acum îl vom deschide publicului joi. Acesta este cel mai mare magazin DIY din regiune”, a menționat Lamy.
În magazinul din Oradea se vor găsi aproape 30.000 de produse destinate amenajării, reamenajării sau construirii locuinței și a grădinii.
Retailerul de bricolaj este prezent pe piața românească din 2011, atunci când a deschis primul magazin în Chitila, fiind chiriaș al Colosseum Retail Park. Leroy Merlin a devenit în 2016 proprietarul magazinului din Chitila.
Leroy Merlin își dispută piața românească de distribuție a materialelor de construcții și bricolaj cu trei companii autohtone (Dedeman, Arabesque și Ambient), plus alte patru multinaționale - Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Mr. Bricolage și Hornbach.