Lanțul de restaurante grecești de tip fast-food Hercule investește 1 milion de euro în extinderea la nivel național, fiind vizate în primă fază orașele Iași, Suceava și Bacău, iar apoi Arad, București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Oradea, Sibiu și Timișoara.
Rețeaua se va mări cu două noi unități în acest an și cu alte nouă pe parcursul anului viitor.
Extinderea va fi efectuată în două etape, în prima dintre fiind vizate orașele Iași, Suceava și Bacău, iar în cea de a doua, Arad, București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța. Oradea, Sibiu și Timișoara. În toate aceste 11 orașe, reprezentanții Hercule au ca prim obiectiv găsirea partenerilor pentru încheierea unor contracte în sistem de franciză.
Hercule este un lanț de restaurante fast-food care promovează conceptul de tavernă tipic grecească, cu preparate și atmosferă specifice.
Brandul are o vechime de trei ani pe piață și funcționează în sistem de franciză, investiția într-o unitate pornind de la 37.500 euro. Taxa de franciză se ridică la 7.500 euro, iar redevența este zero. În prezent, lanțul de restaurante numără trei unități: una situată în centrul comercial Aurora Shopping Mall din Buzău și două restaurante stradale, în Reșița și Vaslui.
Bazele conceptului Hercule au fost puse în anul 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat în 2015, la Vaslui, în sistem de franciză, de către omul de afaceri Alexandru Arcalianu.