Lanțul de cafenele Meron, fondat de Bogdan Ciocian în Cluj-Napoca, previzionează pentru anul în curs o cifră de afaceri de 4 milioane euro. Obiectivul de creștere cu 60% față de valoarea anului 2019 se bazează pe planuri de extindere atât la nivel național, cât și internațional.
Astfel, pe parcursul anului 2020, brandul își propune să deschidă 8 noi spații în țară, în Târgu Mureș, Cluj-Napoca, Brașov, Bistrița, București și Sibiu, prima din acest an fiind la Târgu Mureș.
Afacerea și-a dublat valoarea în ultimii doi ani, de la 1,2 milioane euro, cifră de afaceri înregistrată în 2018, la 2,5 milioane euro, la sfârșitul anului trecut, pe fondul unei strategii coerente de extindere.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anul trecut, Meron a inaugurat propria prăjitorie de cafea în Cluj-Napoca, alături de alte 3 spații în Oradea, Cluj-Napoca și Zalău.
Cu circa 80.000 de clienți lunar, aproximativ 100 de angajați și potențialul de a deschide 30 de spații în următorii 5 ani, Meron vizează extinderea și pe plan internațional.
În prezent, lanțul de coffe shop-uri Meron are 12 spații, 7 în Cluj-Napoca (Napoca, Platinia, VIVO!, Central, Roastery, prăjitoria proprie și Iulius Mall), una în Zalău (Value Centre), una în București (Cișmigiu), una în Satu-Mare (Shopping City), două în Oradea (Lotus Center și Alecsandri). Valoarea unei investiții într-o nouă cafenea se situează în jurul sumei de 100.000 de euro.