Lanțul de fast-food KFC susține că a încercat să introducă mâncare sănătoasă în meniu, însă nu a fost bine primită de clienți, ei optând în continuare pentru preparatele culinare prăjite.
KFC a investit 8 milioane de lire sterline în cuptoare pentru a putea începe să comercializeze produse coapte și la grătar, în loc de mâncarea prăjită, dar directorul companiei spune că vânzările au mers foarte slab, după ce au lansat mai multe sandwichuri sănătoase, în 2011, 2012 și 2015, arată Daily Mail, preluat de Digi 24.
„Nu a mers genial. Am încercat și n-am avut succes cu produsele care nu sunt prăjite. „Nu am putut să menținem vânzările. Nu se cumpărau. Nu are sens să lansezi un produs care arată bine, din punct de vedere al nutriției, dar nimeni nu-l cumpără. Nu îmbunătățește sănătatea oamenilor, iar ca durabilitate este un dezastru”, a declarat Jenny Packwood, șeful KFC din Marea Britanie și Irlanda.
Aceasta afirmă că oamenii preferă în continuare cartofii și puii prăjiți, în detrimentul mâncării mai sănătoase.
În România, lanțul de restaurante KFC include 77 de restaurante în București, Timișoara, Arad, Botoșani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitești, Brașov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chișinău, Republica Moldova, și zece în Italia.