Kaufland România a lansat o aplicație ”Scan&Pay", prin care clienții își pot scana singuri cumpărăturile, cu telefonul mobil, pentru a evita cozile de la casele de marcat. Bonurile sunt achitate ulterior la case de marcat speciale.
Introdusă pentru prima dată în România, aplicația este disponibilă pentru moment doar în hipermarketul Kaufland Barbu Văcărescu din București. Acesta a fost dezvoltată de un partener extern al retailerului, la care au participat și 3 programatori români.
Potrivit studiilor Kaufland, prin utilizarea aplicației, timpul petrecut la casă este de 4-5 minute, de trei mai scurt decât la o casă obișnuită.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cum funcționează? După descărcarea aplicației pe smartphone, te conectezi la rețeaua WiFi a magazinului, iei de la raft produsele dorite și le scanezi codul de bare de pe etichetă sau de la raft, menționezi cantitatea achiziționată, generezi un cod QR cu întregul conținut al coșului de cumpărături, pe care îl arăți apoi la casele speciale pentru această aplicație și plătești.
Clienții vor fi verificați aleatoriu dacă au scanat toate produsele.
Kaufland se alătură astfel Auchan, Carrefour și Cora, în lansarea de servicii care să ușureze experiența la cumpărături.
Rețeaua de hipermarketuri Auchan a introdus, spre finalul anului trecut, în magazinul din Titan, un nou sistem de case de marcat, unde casierii scanează produsele, iar clienții le achită singuri, cash sau cu cardul, la niște terminale speciale.
Din aprilie anul acesta, și clienții Carrefour România pot plăti cumpărăturile la casele de marcat direct de pe smartphone, prin aplicația mobilPay Wallet, portofelul digital dezvoltat de NETOPIA mobilPay.
Anterior, Cora a anunțat că aplicația mobilPay Wallet poate fi folosită pentru plata cumpărăturilor în hipermarketurile sale.
Kaufland este cel mai mare retailer din România cu afaceri de 9,17 miliarde lei (2,063 miliarde euro) în 2015, în creștere cu 14,7% comparativ cu anul anterior. Profitul net al companiei a urcat cu 58%, la 649 milioane lei (146 milioane euro).
Rețeaua numără 110 magazine în România.