Vânzările Jumbo în România au crescut cu peste 70% în primele patru luni ale anului, după ce în aprilie s-au triplat comparativ cu aceeași lună din 2020. România a fost de departe cea mai performantă piață pentru retailerul elen de jucării, care însă a avut toate magazinele din Grecia închise până luna trecută.
Cele 14 hipermarketuri operate de Jumbo în România au generat vânzări în creștere cu 74% în perioada ianuarie-aprilie raportat la intervalul similar din 2020.
Vânzările din Bulgaria și Cipru au crescut cu 32%, respectiv 33%.
CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afaceriiÎn Grecia, principala piață a Jumbo, vânzările au avansat cu 5% în perioada analizată, după un declin de aproximativ o treime în primul trimestru.
Majoritatea magazinelor non-esențiale din Grecia au fost redeschise la începutul lunii aprilie, însă cu restricții “stricte și disproporționate relativ la dimensiune” în privința numărului de clienți admiși, arată Jumbo.
La nivelul grupului, vânzările Jumbo au crescut cu circa 24% în primele patru luni raportat la perioada similară din 2020. În primul trimestru, vânzările au scăzut cu 11% în ritm anual.
“Performanța vânzărilor în primele patru luni ale anului 2021 seamănă cu o cursă de Formula 1 în care mașina de siguranță merge înaintea mașinilor F1”, potrivit retailerului.
Jumbo deține 80 de magazine fizice, în Grecia (52), România (14), Bulgaria (9) și Cipru (5), precum și două magazine online. Retailerul de jucării și decorațiuni este prezent, prin intermediul unor parteneriate cu companii locale, și în Macedonia, Albania, Serbia, Kosovo, Bosnia și Muntenegru.